728 x 90

مایک پنس: ونزوئلا مکان امنی برای نیروهای نیابتی تروریست رژیم ایران

مایک پنس در کنفرانس درباره قاره  آمریکا
مایک پنس در کنفرانس درباره قاره آمریکا

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه ۱۸اردیبهشت ۹۸در کنفرانسی درباره قاره آمریکا از جمله گفت: «رژیم ایران با دیکتاتوری فاسد ونزوئلا کار کرده است برای این‌که مکان امنی برای نیروهای نیابتی تروریست خود به‌وجود بیاورد و همین الآن که ما اینجا جمع شده‌ایم به این کار ادامه می‌دهد.

ماه گذشته، یک هیأت بلندپایه از وزارت‌خارجه رژیم ایران راه‌اندازی بسیار علنی پرواز مستقیم بین کاراکاس و تهران توسط ماهان ایر را جشن گرفت.

ماهان ایر یک خط هوایی است که در لیست سیاه (تروریستی) قرار دارد و تحت کنترل سپاه پاسداران است که رئیس‌جمهور اخیراً آن را به‌عنوان یک سازمان تروریستی لیست‌گذاری کرد».

معاون رئیس‌جمهور آمریکا افزود: «یکی از دستیاران ارشد مادورو – سابقا معاون رئیس‌جمهور و هم‌اکنون وزیر کشور، گرداننده قاچاق مواد مخدر و فردی است که پولشویی می‌کند و با شبکه‌های تروریستی شریک شده است برای این‌که تروریستهای تحت حمایت ایران را به داخل کشور بیاورد. امروز حزب‌الله مشغول کار است که شبکه خطرناک خود را در سراسر ونزوئلا گسترش دهد و از آنجا به تمام نیم‌کره ما».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4d31c8f2-f7da-4668-bf95-2028789032b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات