728 x 90

مایک پمپئو: رژیم ایران باید تغییر کند

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا در مصاحبه با سی اسپن گفت: رژیم ایران باید تغییر کند، من روش و نحوه انجام آنرا به مردم ایران واگذار می‌کنم.

مایک پمپئو روز ۲۲دی ۱۴۰۱ در دانشگاه شیکاگو  به سی اسپن در پاسخ به این سؤال که وقتی از ایران صحبت می‌کنیم، ما شاهد اعتراضات مردمی هستیم، آیا فکر می‌کنید رژیم باید تغییر کند؟... نقش دولت آمریکا فکر می‌کنید برای تغییر رژیم چیست؟ گفت: رژیم باید تغییر کند. من روش و نحوه انجام آنرا به مردم ایران واگذار می‌کنم. آنجا جای ما نیست. ما باید فشار فوق‌العاده‌ای به رژیم وارد کنیم و به مردم ایران این فرصت را بدهیم که بتوانند سنن بزرگ آن کشور را احیا کنند.

پمپئو افزود: باید رژیم ایران را از سرمایه و منابع مالی محروم کنیم تا مانع از دستیابی آنها به تسلیحات اتمی شویم و از مردم ایران در تلاش‌هایشان برای تشکیل مجدد دولتی که دزدسالار و حکومت مذهبی و حامی بین‌المللی تروریسم نباشد و به‌دنبال از بین بردن اسراییل و آمریکا با سلاح اتمی نباشد حمایت کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb95de61-5f3d-4463-92ed-fb139d17ea82"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات