728 x 90

مرگ یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی الشباب تأیید شد

علی محمد حسین، ملقب به علی جبال از فرماندهان گروه تروریستی الشباب کشته شد
علی محمد حسین، ملقب به علی جبال از فرماندهان گروه تروریستی الشباب کشته شد
روز جمعه ۱۳مرداد ۹۶ ارتش آمریکا کشته شدن یکی از فرماندهان ارشد گروه افراطی الشباب درحمله هوایی یکشنبه گذشته در سومالی را تأیید کرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس و به‌نقل از بیانیه فرماندهی ارتش آمریکا در آفریقا، علی محمد حسین، ملقب به علی جبال، در حمله ۳۰ژوئیه کشته شد.

الشباب خطرناکترین گروه تروریستی فعال در آفریقاست که در سال‌های اخیر علاوه بر گروگانگیری، حملات مرگباری را نیز انجام داده است.

بیشتربخوانید:

حمله تروریستی به کاروان اتحادیه آفریقا در سومالی با ۲۴کشته


حمله تروریستی گروه بنیادگرای الشباب به یک کاروان نیروهای حافظ صلح اتحادیه آفریقا در جنوب سومالی باعث کشته شدن 24تن از این نیروها شد.

عرب نیوز ۹مرداد ۹۶ نوشت این حمله چند ساعت بعد از یک حمله با خودروی انفجاری در موگادیشو پایتخت سومالی صورت گرفت که در طی آن حداقل ۶شهروند کشته شده بودند.

۶کشته و ۲۰مجروح در اثر انفجار یک خودروی بمب‌گذاری‌شده در سومالی


در اثر انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در موگادیشو پایتخت سومالی ۶نفر کشته و ۲۰نفر مجروح شدند که حال بسیاری از آنان وخیم است.

رویتر ۸مرداد ۹۶ افزود این خودرو در خیابانی به‌نام مکه مکرمه منفجر شد و یک شاهد گفت که بعد از انفجار دود عظیمی به آسمان رفت.

یک افسر پلیس گفت تاکنون ۶شهروند کشته شده و بیست نفر دیگر که بیشترشان از عابران در حال خرید بودند مجروح شدند. احتمالاً تعداد کشته‌ها بیشتر خواهد شد.

انفجار تروریستی در سومالی دهها کشته و زخمی بر جای گذاشت

انفجار یک خودرو بمبگذاری شده در موگادیشو پایتخت سومالی روز سه‌شنبه 30خرداد 96 حداقل 15کشته و دهها مجروح بر جای گذاشت.

مقامات سومالیایی در حالی از افزایش شمار تلفات این انفجار سخن می‌گویند که گروه بنیادگرای الشباب مسئولیت این انفجار تروریستی را برعهده گرفت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f7f0741a-5e3d-4ab1-8464-dec4e35e7862"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات