728 x 90

مافیاهایی بزرگ‌تر از فولاد مبارکه پشت انتقال آب از دریاهای جنوب به فلات مرکزی هستند

پروژه انتقال آب - عکس از آرشیو
پروژه انتقال آب - عکس از آرشیو

هاجر چنارانی، عضو کمیسیون قضایی مجلس ارتجاع هشدار داد همان طوری که مافیاهای بزرگ از فولاد مبارکه اصفهان بیرون زد، مافیاهای بزرگ آب در پشت پروژه انتقال آب از خلیج‌فارس و دریای عمان به فلات مرکزی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۳شهریورماه، وی در خصوص گام‌های برداشته شده برای اجرای پروژه انتقال آب خلیج‌فارس و دریای عمان به فلات مرکزی، گفته است: از همین امروز مافیاهای آب در پشت این پروژه شکل گرفته و در ظرف ۱۰سال آینده اگر توجه جدی به این موضوع نشود مافیاهای بزرگ‌تر و به‌مراتب بدتر از فولاد مبارکه اصفهان از این پروژه نمایان خواهد شد. کسانی که در فساد فولاد مبارکه دست داشتند، نصف‌شان در پروژه خط انتقال آب از خلیج‌فارس و دریای عمان هستند.

عضو مجلس ارتجاع از فیروزه و نیشابور با بیان این‌که با شرایطی که اکنون قرار است انتقال آب از خلیج‌فارس و دریای عمان صورت گیرد صددرصد مخالف است، ادامه داد: اگر این پروژه با مدل فعلی پیش برود نتیجه‌اش به فولاد مبارکه ختم می‌شود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/508e31cb-b64e-43f6-83d8-339e73117f94"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات