728 x 90

ماریو دیاز بالارت نماینده کنگره آمریکا: افتخار می‌کنم که از قطعنامه «محکومیت اقدامات تروریستی بین‌المللی رژیم ایران» حمایت کنم

ماریو دیاز بالارت نماینده کنگره آمریکا
ماریو دیاز بالارت نماینده کنگره آمریکا

ماریو دیاز بالارت نماینده کنگره آمریکا از فلوریدا روز ۲۴بهمن از قطعنامهٔ دو حزبی با ۱۱۳ امضا در حمایت از قیام مردم ایران حمایت کرد و در پیام توئیتری نوشت: «من افتخار می‌کنم که از قطعنامه‌یی در محکومیت اقدامات تروریستی بین‌المللی رژیم ایران حمایت کنم».

وی همچنین نوشت: «دولت تروریست ایران با بی‌رحمی مردم خود را مورد ظلم و ستم قرار می‌دهد، اسراییل را تهدید می‌کند، در خارج از کشور مرتکب خشونت می‌شود و مسئول حملات به نیروهای آمریکایی است. من افتخار می‌کنم که از این قطعنامه در محکومیت اقدامات تروریستی بین‌المللی ایران حمایت کنم».

برد شرمن (دمکرات) و تام مک‌کلینتاک (جمهوریخواه) با ارسال قطعنامه ثبت شده با امضای ۱۱۳تن از نمایندگان کنگره از هر دو حزب به جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در نامه‌ای نوشتند: ما بدینوسیله قطعنامه دو حزبی اعلام حمایت از خواست مردم ایران برای برقراری یک ایران دموکراتیک، غیرمذهبی، غیراتمی و جمهوری و محکوم کردن نقض حقوق‌بشر و تروریسم رژیم ایران را به اطلاع شما می‌رسانیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3b171b0-14f5-4e44-a229-fd0e1d47a3b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات