728 x 90

لوید آستین: ما هم‌چنان متعهد به مقابله با نفوذ شرورانه ایران و انجام عملیات‌های ضدتروریستی هستیم

لوید‌ آستین وزیر دفاع آمریکا
لوید‌ آستین وزیر دفاع آمریکا

لوید آستین؛ وزیر دفاع آمریکا در جلسه استماع کنگره این کشور که روز سه‌شنبه ۱۶فروردین برگزار شد پیرامون دخالت‌های رژیم ایران در منطقه گفت: «ما هم‌چنان متعهد به مقابله با نفوذ شرورانه رژیم ایران و انجام عملیات‌های ضدتروریستی هستیم».
وی در ادامه صحبت‌های خود در جلسه استماع کنگره درباره نقش منفی رژیم ایران در منطقه اضافه کرد: «ایران ثبات خاورمیانه را به چالش می‌کشد و تهدیدی برای نیروهای ایالات متحده، شرکای ما و جریان آزاد انرژی ایجاد می‌کند.
در پاسخ به این تهدیدات، نیروهای ما به‌طور فزاینده‌ای نیاز دارند تا با یک موقعیت نظامی پایدار و نیروی آماده عملیاتی که قادر به بازدارندگی تهدیدات امنیتی باشد، عملیات کنند.
تمرکز سرمایه‌گذاریهای ما در سال مالی۲۰۲۳ در حمایت از فعالیت‌های عملیاتی در سراسر خاورمیانه و جنوب آسیا بر پیشرفت فن‌آوری، تعامل و هماهنگی با شرکا و عملیات‌های نظامی متمرکز است. ما هم‌چنین به تقویت سیستم‌های یکپارچه دفاع هوایی و موشکی و ضد پهپاد ادامه می‌دهیم. ما مفتخریم که با شرکای‌مان از طریق تمرینهای چند جانبه منطقه‌ای، عملیات‌های حمایت اطلاعات نظامی MISO، فروش نظامی خارجی و تلاش‌ها برای تأمین امنیت دسترسی، پایگاه‌ها و پروازها همکاری می‌کنیم. و در سرتاسر منطقه، ما هم‌چنان متعهد به مقابله با نفوذ شرورانه ایران و انجام عملیات‌های ضدتروریستی هستیم که به گروه‌هایی را که اراده و توانایی آسیب رساندن به ایالات متحده را دارند، ضربه بزند».(سایت کنگره آمریکا ۱۶فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d74d40bc-ad89-4bae-8234-3e77a83a0c6c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات