728 x 90

قضاییه خامنه‌ای پرونده اسیدپاشی در اصفهان را مختومه اعلام کرد

قضائیه خامنه ای پرونده اسیدپاشی در اصفهان را مختومه اعلام کرد
قضائیه خامنه ای پرونده اسیدپاشی در اصفهان را مختومه اعلام کرد

رژیم آخوندی پرونده جنایات اسیدپاشی مزدورانش بر روی زنان هموطن در اصفهان را مختومه اعلام کرد و نشان داد که این جنایات ضدبشری نیز بخش دیگری از ترور و توحش حکومتی توسط رژیم پدرخوانده داعش است.

انتشار خبر مختومه اعلام کردن این پرونده جنایت‌بار توسط قضاییه خامنه‌ای در روز ۲۷تیر ۹۷ آنهم به بهانه پیدا نشدن متهم، بر خشم و نفرت مردم به ستوه آمده بیش‌ از‌ پیش افزوده است.

خاطر نشان می‌شود، جنایات وحشیانه اسید پاشی که پرونده آن برای مردم ایران تا روز سرنگونی این رژیم باز خواهد ماند، طی مهر و آبان ۱۳۹۳ انجام شد.

انتشار خبرهای جنایات وحشیانه اسیدپاشی موجی از نفرت و شوک و انزجار را در ایران و جهان به‌دنبال داشت.شمار قربانیان اسیدپاشی توسط عوامل جنایتکار رژیم در اصفهان به ۱۵تن رسید و زنان و دختران توسط باندهای سازمان‌یافته بسیجی و لباس‌شخصی رژیم ولایت فقیه رژیم با اسید به طرز وحشیانه‌ای مورد حمله قرار گرفتند.

 

تلاش رژیم ایران برای پرده‌پوشی جنایت اسیدپاشی

خبرگزاریهای حکومتی با ایجاد فضای مبهم سعی در ناشناس جلوه دادن جنایتکاران داشت از جمله خبر یک فقره از این جنایات به این صورت انعکاس داده شد «دو موتورسوار با اسید به سه دختر در خیابان شیخ صدوق حمله کردند که در اثر آن یکی از آنها بر اثر پاشیدن اسید به قفسه سینه بلافاصله جان خود را از دست داد. و دو تن دیگر که مورد حمله قرار گرفته بودند به‌شدت مجروح شدند».

اما ترفند رژیم آخوندی حاکم بر ایران برای نسبت دادن این جنایات به افراد ناشناس و مبهم نشان‌دادن آن، در میان مردم تأثیر معکوس گذاشت و همگان سران رژیم را مسئول این جنایات معرفی می‌کردند.

موج برانگیختگی و تظاهرات گسترده مردم اصفهان علیه جنایت اسید پاشی بر روی زنان، دیکتاتوری آخوندی را در وحشت فرو برد.

 

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت در مورد جنایت اسیدپاشی

دبیرخانه شورای ملی مقاومت در رابطه با جنایات اسیدپاشی بر زنان، اعلام کرد: در حالی که تعدادی از این جانیان با بطریهای اسید در یک تصادف رانندگی در خیابان مهرداد اصفهان، توسط مردم دستگیر و به کلانتری محل منتقل شدند، پس از چند روز، آخوند محسنی اژه‌ای، سخنگوی وقت قوه قضاییه خامنه‌ای، اعلام کرد هنوز فرد یا افرادی در ارتباط با اسیدپاشی‌های اصفهان بازداشت نشده‌اند. اظهارات این آخوند جنایتکار در زمانی پخش شد که تنها ساعتهایی قبل از آن مرتضی میرباقری از وزارت کشور این رژیم، خبر دستگیری سه یا چهار نفر را در اصفهان در این مورد اعلام کرده بود.

صدها تن از زنان در تهران نیز روز چهارشنبه ۳۰مهر در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند و با سر دادن شعارهای ضدحکومتی، اسیدپاشی عوامل رژیم به روی زنان میهنمان در اصفهان را محکوم کردند. تجمع‌کنندگان شعار‌ می‌دادند «مرگ بر داعشی‌های ایران»

انزجار شدید مردمی و رسوا شدن جنایت رژیم، باعث شد که آخوندهای جنایتکار پرونده جنایت را مسکوت بگذارند تا این‌که سرانجام در منتهای رسوایی و وقاحت آن را مختومه اعلام کردند. اما خشم مردم ایران و زنان آزاده میهنمان خاتمه پیدا نمی‌کند و این ترفند ها نمی‌تواند آن را فرو بنشاند.

آتش فشان خشم مردم، در قیام آ‌زادیبخش علیه رژیم ولایت فقیه فوران خواهد کرد و تمامیت استبداد و فاشیسم دینی را فرا خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/44b8a0fa-414e-4784-afd8-d2d47e7ec2de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات