728 x 90

قربانیان بلای حکومت آخوندی در سیل

در حاکمیت رژیم آخوندی هر حادثه طبیعی یا هر مشکل قابل پیشگیری از ویروس کرونا تا سیل و زلزله به مصیبت و بلایی بزرگ برای مردم تبدیل می‌شود.

یک روزنامه حکومتی با اشاره به دروغگویی و پنهان‌کاری مسئولان حکومتی نوشت: «مشکلات سیل لرستان بیش از آن که ناشی از بروز سیل باشد، ناشی از نبود حکمرانی مطلوب است، نبود شفافیت، پاسخگویی و تصمیماتی کارآمد. به‌عنوان مثال، در سیل فروردین ۹۸ راههای ارتباطی و پل‌های بسیاری در سطح این استان تخریب شد و آنچه در ماه‌های بعدی احداث شد از همان ابتدا استقامت و استحکام لازم را نداشت».(روزنامه حکومتی اعتماد ۱۰اسفند ۹۸)

صحبت یک خانم هموطن: «به‌خاطر نبودن طراحی‌های مناسب نگذاشتن پل مناسب، دوباره سیل با خودش این پل هم برد و مردم روستای روبه‌رو مجبورن دوباره ماهها صبر کنن تا دوباره پل بعدی و سیل بعدی».

حجم آب ورودی به سد دز از ۳۰۰متر‌مکعب بر ثانیه به ۳۶۰۰متر‌مکعب بر ثانیه رسیده است. ورودی آب به سدهای استان خوزستان از روز چهارشنبه ۷اسفند روند صعودی داشته و در ۴۸ساعت گذشته ۱.۱میلیارد مترمکعب سیلاب وارد مخازن سدهای خوزستان شده است.

یک روزنامه حکومتی نوشت: «راه ارتباطی ۲۴۳روستا مسدود شد. پل‌های زیادی در مسیرها آسب دیده‌اند و ۲۸۵نقطه در مسیر دچار رانش و ریزش شده‌اند».(خبرگزاری حکومتی تسنیم ۸اسفند ۹۸)

این رسانه حکومتی نگفت چرا در حالی که روحانی و خامنه‌ای وعده بازسازی اماکن سیل‌زده بهار امسال را تا تابستان داده بودند با بارندگی همین چند روز مجدداً ۱۰۰۰میلیارد تومان خسارات به مردم وارد شده. راستی چرا؟!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cb9d59ac-2e19-4adf-a5d5-915531deae78"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات