728 x 90

فرمانده سنتکام: نیروهای آمریکا با تهدید قریب‌الوقوع از طرف رژیم ایران مواجه هستند

فرمانده سنتکام با خبرنگار ان  بی سی
فرمانده سنتکام با خبرنگار ان بی سی

فرانک مک‌کینزی فرمانده سنتکام گفت: بر این باورم که رژیم ایران یا دست نشاندگانشان ممکن است یک حمله را در هر لحظه به اجرا درآورند.

وی که با ان.بی.سی مصاحبه می‌کرد گفت: فکر کنم این حمله قریب‌الوقوع است.

مک‌کینزی گفت تهدید از طرف رژیم ایران در حال تکوین است. ما هنوز در مرحله آنچه من «هشدار تاکتیکی» می‌دانم هستیم. تهدید بسیار واقعی است. اطلاعات مهم نشان می‌دهد یک مقام رژیم ایران، گروه‌های شبه‌نظامی را برای هدف قرار دادن آمریکاییها فعال کرده و مورد بحث قرار می‌داده است.

 

ان.بی.سی نوشت: اطلاعات مهم نشان داده که یک مقام ایرانی، فعال کردن گروه‌های شبه‌نظامی برای هدف قرار دادن آمریکاییها را مورد بحث قرار می‌داده اما وی هدف قرار دادن نظامیان کشورهای دیگر را به میان نمی‌آورد.

در میان تهدیدات مشخص که ارتش آمریکا در حال حاضر دنبال می‌کند به‌گفته مقامات؛ احتمال می‌رود حملات موشکی توسط قایقهای ایرانی یا کشتیهای کوچک در خلیج‌فارس و منطقه، حملات در عراق توسط گروه‌های شبه‌نظامی شیعی تعلیم دیده ایران و حملات علیه کشتی‌های آمریکا و علیه عربستان توسط شورشیان حوثی در یمن.

 

آمریکا سالهاست که ایران را متهم می‌کند موشکها و قطعات موشکی را به سراسر آبراه‌های این منطقه جابه‌جا کرده و موشکها را به حوثیها و سایرین در یمن منتقل کرده است. گروه‌های شبه‌نظامی شیعی هم‌چون کتائب حزب‌الله در بغداد(BKH) سال‌ها در عراق به‌عنوان اساساً سلولهای خفته عمل کرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a65f6af-b6b9-41e3-8bef-67462a5f8752"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات