728 x 90

فرمانده سنتکام: تلاشهای بین‌المللی کلید مهار ایران

ژنرال مایکل کوریلا
ژنرال مایکل کوریلا

اردن تایمز روز ۳۰مرداد نوشت: به گفته ژنرال مایکل «اریک» کوریلا، فرمانده فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام)، برای مهار ایران که عنصر اصلی بی‌ثبات‌کننده در خاورمیانه است، یک تلاش بین‌المللی شامل تعامل دیپلماتیک لازم است.
او گفت: ایالات متحده، اردن و ارتشهای خاورمیانه مطمئناً منافع مشترکی در مقابله با تکثیر سلاحهای متعارف پیشرفته ایران و حمایت ایران از نیروهای نیابتی دارند، زیرا توانایی‌های نظامی به‌سرعت در حال گسترش ایران این امکان را فراهم می‌آورد که همسایگان خود را تحت فشار قرار دهد، تجارت بین‌المللی را تهدید کند، و از بی‌ثباتی در سراسر منطقه سوء‌استفاده کند.

ژنرال مایکل کوریلا در یک کنفرانس مطبوعاتی از طریق ایمیل طی این هفته گفت: «رژیم ایران به‌دلیل استفاده از قابلیت‌های نظامی پیشرفته‌تر، شبکه نیابتی گسترده و تمایل به استفاده از زور علیه متحدان و نیروهای کشورهای شریک ما، تهدیدی پایدار در منطقه عملیات سنتکام باقی می‌ماند»... .

او اضافه کرد «ما باید به ایجاد قابلیت همکاری با متحدان و شرکای خود ادامه دهیم تا توانایی نظامی متعارف ایران را در حوزه‌های مختلف مهار و در صورت لزوم شکست دهیم. ». .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/26eace60-9b0b-4075-91e2-f8bc5059ba23"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات