728 x 90

فراخوان به اعتصاب عمومی در میانمار

تظاهرات مخالفان کودتا در میانمار
تظاهرات مخالفان کودتا در میانمار

به‌دنبال سرکوب بیرحمانه نظامیان کودتاگر در میانمار، اتحادیه‌های صنفی در این کشور فراخوان به اعتصاب سراسری دادند.

اتحادیه‌های بانفوذ صنفی در میانمار روز دوشنبه ۱۸اسفند در فراخوان مشترکی برای مقابله با سرکوب خشونت‌بار نظامیان در این کشور، خواستار اعتصاب سراسری و توقف کامل و گسترده فعالیت‌های اقتصادی در این کشور شدند.
خبرگزاری فرانسه یکشنبه ۱۷اسفند در گزارشی به‌نقل از منابع محلی در میانمار نوشت به‌رغم سرکوب معترضان توسط نظامیان در این کشور، اعتراضات ادامه داشته و پلیس و نیروهای نظامی در کلان‌شهر یانگون به تظاهر کنندگان که به‌صورت مسالمت‌آمیز تحصن کرده بودند با شلیک گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک‌آور سرکوب کرده و تعداد بسیاری را نیز بازداشت کردند.
هم‌چنین در دیگر شهرهای اصلی این کشور کماکان به‌دنبال اعتراضات گسترده بسیاری از مردم بر اثر خشونت نیروهای امنیتی مجروح شدند.
به‌دنبال افزایش سرکوب معترضان توسط نظامیان در این کشور، اتحادیه‌های بانفوذ صنفی روز دوشنبه ۱۸اسفند در فراخوان مشترکی برای مقابله با سرکوب خشونت‌بار نظامیان در این کشور، خواستار اعتصاب سراسری و توقف کامل و گسترده فعالیت‌های اقتصادی در این کشور شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0bfdc5fd-d019-4cdd-9da8-b7796802d170"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات