728 x 90

اخبار اعتراضي,

تجمعات اعتراضی در تهران، شهرری، راسک بلوچستان و مشهد

-

 -
-
4رشته اعتراض و اعتصاب در فاصله روزهای 24 و 25 فروردین در واکنش به سیاستهای سرکوبی و چپاول حقوق مردم توسط ایادی رژیم، در بلوچستان، شهر ری، مشهد و تهران جریان داشت.


تجمع اعتراضی در راسک بلوچستان

در راسک بلوچستان تعقیب خودروی یک شهروند توسط مزدوران سرکوبگر انتظامی در تاریخ 24 فروردین‌ماه 95 و واژگون شدن خودرو منجر به تجمع اعتراضی مردم شد.
 
 
 مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی به یک خودرو که گازوییل حمل می‌کرد مشکوک شده و به تعقیب وی می‌پردازند. راننده خودرو در وحشت از عکس‌العمل مزدوران که در موارد مشابه خودرو را به رگبار بسته بودند، تلاش می‌کند از چنگ مزدوران بگریزد.
 
 
 در این تعقیب و گریز که در نزدیکی شهر راسک بوده خودرو این شهروند واژگون شده و راننده و نفر همراهش به‌شدت زخمی می‌شوند. مردم پس از تجمع در محل حادثه به مزدوران سرکوبگر اعتراض می‌کنند و آنان را مسبب این ضایعه می‌دانند چون که بدون هیج دلیلی باعث وحشت شهروندان شده‌اند.
 


عباس آباد شهر ری - تجمع اعتراضی کارگران اخراجی چاپخانه مجاب
روز چهارشنبه 25 فروردین‌ماه 95 کارگران اخراجی چاپخانه مجاب در عباس آباد شهرری در اعتراض به اخراج‌ آنها و پرداخت نشدن حقوق اسفندماه و عیدی سال 95 دست به تجمع زدند. کارگران اخراج شده به مدت 20سال سابقه کار داشته‌اند. کارفرما بدون اطلاع قبلی و بدون تعیین تکلیف حقوق بیمه بیکاری و بیمه درمانی از کار بی‌کار شدند. کارگران به جان آمده علاوه بر تجمع شکایت نامه جمعی علیه کارفرما تنظیم کردند.


تجمع جایگاه‌داران در تهران

در تهران جایگاه‌داران در اعتراض به اظهارات توهین‌آمیز وزیر نفت حسن روحانی، دست به تجمع اعتراضی زدند. این تجمع در روز چهارشنبه 25 فروردین‌ماه 95 در بلوار معلم تهران برگزار شد. زنگنه وزیر نفت رژیم گفته بود: جایگاه‌داران کم فروشی و تخلفمی‌کنند.



تجمع جایگاه‌داران در مشهد

در مشهد نیز جایگاه‌داران بنزین نسبت به سخنان زنگنه وزیر نفت دست به تجمع اعتراضی زدند. این تجمع در 25فروردین برگزار شد. که در آن جایگاه‌داران بنزین در خراسان رضوی به سخنان زنگنه وزیر نفت رژیم که در توهین به جایگاه‌داران گفت: آنان هوا به مردم به جای بنزین می‌فروشند انجام شد.
دراین تجمع جایگاه‌داران بنزین خراسان رضوی تأکید کردند که اگر به خواسته آنان در مورد وضعیت سوخت ترتیب اثر داده نشود، در چند روز آینده اعتصاب خواهند کرد.
سخنان توهین‌آمیز زنگنه وزیر نفت رژیم آخوندی موجی از خشم و انزجار را در دیگر شهرها از جمله تهران برانگیخته است.
شایان ذکر است که زنگنه خود یکی از چپاولگران به نام در نظام آخوندی است، که باند رقیب به‌ویژه کیهان خامنه‌ای، جریان رشوه خواری وی در پرونده کرسنت را در جریان هر دعوای باندی بازگشایی می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/29d3849d-bca9-44e1-94ce-2a826c3d1bad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات