728 x 90

فایننشال تایمز: رژیم ایران و روسیه در همکاری تولید تبدیل پهپاد غیرنظامی برای مصارف نظامی در روسیه

 پهپادهای ساخت رژیم ایران - آرشیو
پهپادهای ساخت رژیم ایران - آرشیو

روزنامه فایننشال تایمز گفته است که رژیم ایران و روسیه با ایجاد کارخانه‌یی در جمهوری تاتارستان روسیه در تولید تبدیل پهپاد غیرنظامی برای مصارف نظامی همکاری دارند.
به گزارش روزنامه فایننشال تایمز، رژیم ایران و روسیه به‌منظور تولید تبدیل پهپاد غیرنظامی برای مصارف نظامی، در جمهوری تاتارستان روسیه، یک کارخانه مشترک را ایجاد کرده‌اند. این خبرگزاری در تاریخ ۱۴تیرماه این خبر را منتشر کرده است.

به گفته فایننشال تایمز، این کارخانه به نام "آلباتروس" در مرکز مشارکت پهپاد روسیه و ایران تأسیس شده است. این تأسیسات متخصصان و مهندسان فارسی زبان را به خود جذب کرده است. هم‌چنین، شراکت پنهانی بین روسیه و رژیم ایران در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین نیز شامل همکاری نزدیک در این کارخانه جدید است. این کارخانه برای تأمین تلاش‌های جنگی روسیه در اوکراین، یک سازنده هواپیمای بدون سرنشین کشاورزی را تبدیل کرده است.

آلباتروس، که در ترکیب رژیم ایران و روسیه فعالیت می‌کند، پهپادهای شناسایی را برای وزارت دفاع روسیه تولید کرده است. تقریباً ۵۰پهپاد از این شرکت برای نبرد در شرق اوکراین به روسیه تحویل داده شده است.

این کارخانه در مرکز مشارکت فناوری با تهران همکاری می‌کند و مسکو بر تخصص آن در زمینه ساخت هواپیماهای بدون سرنشین داخلی حمایت می‌کند.

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/73f5454f-8dc0-48cb-97b4-ed2ca8961979"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات