728 x 90

فاکس نیوز: واکنش غافلگیرکننده پسر ترامپ به گزارش توطئه ترور دونالد ترامپ توسط رژیم ایران

ترامپ جونیور
ترامپ جونیور

پسر ارشد ترامپ در واکنش به توطئه رژیم ایران علیه دونالد ترامپ گفت: «بزرگترین حمایت سیاسی تاکنون».

فاکس نیوز روز چهارشنبه ۲۷تیرماه در گزارشی نوشت پسر ترامپ در مصاحبه‌یی گفت: «وقتی افرادی مانند رژیم ایران می‌خواهند شما را از بین ببرند، احتمالاً به این معنی است که برای آمریکا خوب است، برای ایران بد است».
دونالد ترامپ جونیور روز سه‌شنبه به گزارشهایی مبنی بر طراحی رژیم ایران برای ترور پدرش، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، واکنش شگفت‌انگیزی داشت و آن را «شاید بزرگترین حمایت سیاسی تاکنون» خواند.
فاکس نیوز افزود: پسر ارشد ترامپ که حامی پر سر و صدای کمپین مبارزات انتخاباتی پدرش است، در مصاحبه‌یی با برنامه «هانیتی» در فاکس نیوز به‌صورت زنده از کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان در میلواکی، درست زمانی که رئیس‌جمهور سابق با بانداژ قابل مشاهده روی گوش راست خود برای دومین شب پشت سر هم وارد کنوانسیون شد، این نظر را بیان کرد.
ترامپ جونیور گفت: «فکر می‌کنم این یک نوع تأیید بزرگ است. وقتی افرادی مانند رژیم ایران می‌خواهند شما را از بین ببرند، احتمالاً به این معنی است که برای آمریکا خوب است، برای ایران بد».
او افزود «این ممکن است بزرگترین تأیید سیاسی باشد. اما وقتی این اتفاق می‌افتد، تواناییهای آنها بسیار بیشتر از یک بچه با تفنگ است».
دو منبع مجری قانون فدرال به فاکس نیوز گفته‌اند که وزارت امنیت داخلی اطلاعاتی را از یک منبع انسانی در مورد توطئه رژیم ایران برای ترور رئیس‌جمهور سابق ترامپ دریافت کرده است...

ترامپ حمله ژانویه ۲۰۲۰ را که منجر به کشته شدن قاسم سلیمانی، سرکرده نیروی تروریستی قدس شد، را هدایت کرد...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c4d5737-2481-42bc-938c-529fd34b27bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات