728 x 90

فاکس نیوز: اپوزیسیون ایران جزئیاتی از حملات رژیم به آرامکو را فاش کرد

کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در واشنگتن - افشای حمله موشکی رژیم ایران به عربستان ۸مهر۹۸
کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در واشنگتن - افشای حمله موشکی رژیم ایران به عربستان ۸مهر۹۸

فاکس نیوز گزارش مشروحی از کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در واشنگتن پخش کرد. فاکس‌ نیوز در گزارش خود از جمله گفت:‌ اپوزیسیون اصلی ایران روز دوشنبه جزییات اطلاعاتی را فاش کرد که نشان می‌دهد چگونه تهران حملات اخیر علیه سایت نقتی عربستان را انجام داده است و این درست چند روز بعد از آن است که روحانی جامعه بین‌المللی را به چالش گرفت که اگر گفته می‌شود ما شرکت داشتیم سندش را بیاورید.

شورای ملی مقاومت ایران(NCRI) گفت اطلاعاتی را از داخل دولت به‌دست آورده که جزییات حملات موشکی و پهپادی به خاک عربستان در ۲۳شهریور را فاش می‌سازد.

این گفته‌ها طی گزارشی در یک کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن اعلام شد. در این گزارش آمده است که دستور این حمله در ۳۱ژوییه توسط خامنه‌ای در جلسه‌یی که روحانی و ظریف وزیر خارحه شرکت داشتند صادر شد.

شورای ملی مقاومت می‌گوید این اطلاعات بر اساس منابع مجاهدین خلق از داخل رژیم و سپاه پاسداران به‌دست آمده است.

در این گزارش همچنین گفته شد که رژیم ایران در تجاوزگری‌هایش روی بی‌عملی جامعه بین‌المللی حساب کرده است و مادامی که این رژیم هست این‌گونه تجاوزگریها متوقف نخواهد شد.

انگلستان، فرانسه و آلمان هفته گذشته در مقصر دانستن ایران به‌خاطر حملات به عربستان، رژیم ایران را مقصر خواندند که یک پیروزی برای کارزار فشار حداکثری دونالد ترامپ بوده است که در تلاش است سایر کشورها را برای تأیید این سیاست بسیج می‌کند و نشان داده که این رژیم یک رژیم یاغیست.

پرزیدنت ترامپ در سخنرانی خود هفته گذشته در مجمع سالانه عمومی سازمان ملل گفت همه کشورها موظفند اقدام کنند و هیچ کشور مسئولی نباید به خون‌ریزیهای رژیم ایران امتیاز بدهد...

روحانی روز پنجشنبه در رابطه با حمله به عربستان در گفتگو با خبرنگاران در سازمان ملل به شبه‌نظامیان یمنی اشاره کرده بود و گفت آنها قبلاً هم به عربستان حمله کرده‌اند... وی همچنین از کشورها مصرانه خواست تا برای ادعاهایشان که تهران مسئول این حمله است سند ارائه کنند.

وی گفت «آنها که این ادعاها را می‌کنند باید سند لازم را هم برای اثبات ادعایشان ارائه کنند».

اما شورای ملی مقاومت ایران گفت اطلاعاتی که به‌دست آورده حاکیست در این حمله بالاترین سطوح رژیم ایران دست داشته‌اند. این شورا در ادامه گزارش خود نوع موشک‌هایی که بکار برده شده را اعلام کرد و گفت در سایت پارچین تهران تولید شده‌اند.

این گزارش نتیجه‌گیری کرده است که حمله همزمان موشکی و پهپادی به تأسیسات نفتی عربستان در ۲۳شهریور از داخل ایران انجام شده و یک اقدام جنگی است که خامنه‌ای، روحانی و ظریف و سایر سران این ر‌ژ‌یم در تصمیم‌گیری و تأیید و اجرایی کردن آن شرکت داشتند.

عمده این گزارش حول ترسیم مشخصات این‌که دقیقاً چگونه موشکها تولید شدند و چطور این حمله به اجرا درآمد از جمله این‌که چه موقع فرماندهان سپاه پاسداران مستقر شدند توضیح داده شده است.

بخصوص در این گزارش آمده است که فرماندهان سپاه پاسداران این حمله را از پایگاه امیدیه در اهواز هماهنگ کرده و حضور سپاه توسط نیروهای ارتش منظم که به صحنه آورده شده بودند لاپوشانی شده بود.

فاکس نیوز افزود: شورای ملی مقاومت ایران مدتهاست که خاری در پهلوی رژیم ایران بوده است و اعضایش هدف حملات تروریستی این رژیم در اروپا قرار داشته‌اند.

شورای ملی مقاومت ایران در این رابطه واکنش نشان داد و از اروپا خواست سفارتهای تهران در اروپا را مسدود کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/34358e08-da96-4ef6-81b8-409cd4f61a80"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات