728 x 90

علیرضا جعفرزاده: اسناد فاش شده نشان می‌دهد خامنه‌ای اختیار اقتصاد ایران را به سپاه داده است

علیرضا جعفرزاده معاون دفتر شورای ملی مقاومت ایران
علیرضا جعفرزاده معاون دفتر شورای ملی مقاومت ایران

در یک گزارش اخیر فاکس نیوز، اسناد فاش شده توسط مجاهدین خلق نشان می‌دهد که رژیم ایران قصد دارد به گروه‌های مرتبط با تروریسم قدرت و سود بدهد. سپاه پاسداران کنترل تأسیسات صنعتی و تصمیم‌گیری‌های اقتصادی را در دست دارد و می‌خواهد با به دست آوردن قدرت کامل بر شریان‌های اقتصادی کشور، کنترل اقتصاد ایران را در دست بگیرد.

علیرضا جعفرزاده، معاون دفتر شورای ملی مقاومت ایران (NCRI) در واشنگتن به فاکس نیوز گفت: «اسناد فاش شده توسط مجاهدین خلق به صراحت نشان می‌دهد که علی خامنه‌ای، رهبر رژیم، به سپاه پاسداران اختیار کامل بر اقتصاد ایران داده است.»

فاکس نیوز افزود: مجاهدین خلق، شاخه‌ای فعال از NCRI، به مجموعه‌ای از داده‌ها دست یافته و وب‌سایت وزارت خارجه رژیم ایران را مخدوش کرده و اسامی بیش از ۱۱۰۰۰کارمند این وزارتخانه، مکاتبات وزارتخانه و اسناد شناسایی را فاش کرده است. آن‌ها همچنین در سال ۲۰۰۲ افشاء کرده‌اند که رژیم ایران در حال توسعه قابلیت‌های تسلیحات هسته‌ای است.

مجاهدین خلق اسنادی را که ظاهراً بین مقامات بلندپایه رژیم ایران، از جمله فرماندهان سپاه پاسداران، ارسال شده، ترجمه کرده است. این اسناد شامل دستورات و تصمیمات مربوط به سیاست اقتصادی است که فرماندهی سپاه در آن گنجانده شده و فرماندهی نظامی برخی از تصمیمات را صادر کرده است. 
مجاهدین خلق، شاخه‌ای فعال از NCRI است که از حمایت قوی شخصیتهای برجسته ایالات متحده، از جمله جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی و مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق، برخوردار شده است که هر کدام با آنها در پایگاه خود در آلبانی ملاقات کرده و با اعضای آن صحبت کرده‌اند.
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bb6e50f0-7850-463f-b94e-090abd91d582"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات