728 x 90

ضرورت هوشیاری در برابر ترفندها و تشبثات رژیم و مزدوران علیه اعضا و هواداران مقاومت

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

ضرورت هوشیاری در برابر ترفندها و تشبثات رژیم و مزدوران علیه اعضا و هواداران مقاومت

 

در آستانه گردهمایی‌ها و تظاهرات سالانهٔ مقاومت ایران، اطلاعات و سپاه آخوندها بار دیگر با بسیج مزدوران به مقابله پرداخته و تشبثات خود علیه اعضا و هواداران و پشتیبانان مقاومت را از سر گرفته است.

این در حالیست که قیام و تظاهرات مردم در شهرهای میهن بالا می‌گیرد و ضربات شورشگران و کانون‌های شورشی در شبکه‌های رادیو و تلویزیون حکومتی، دستگاههای وزارت سانسور و خفقان، وزارت غارت کشاورزان و انتشار اسناد خیلی محرمانهٔ سازمان زندانهای رژیم به‌خصوص افشای اسامی ۳۳هزار نفر پرسنل آن، موجب وحشت در سرتاپای دشمن شده است.

۱-اطلاعات و سپاه آخوندها با حملات پی‌درپی سایبری، سایت مجاهد و دیگر وبسایت‌های مقاومت ایران را از بیش از ۷۰کشور هدف قرار داده‌اند. این حملات تا امروز در هم شکسته شده است.

۲-پس از انتشار مقاله پرفسور حسین سعیدیان و پرفسور کاظم کازرونیان و افشای یک نظرسنجی ساختگی و آخوندپسند، وزارت اطلاعات در یک رشته ارتباطات و پیام‌های ساختگی از طرف دبیرخانه شورای ملی مقاومت با ردهای فرانسوی به آقای سعیدیان نوشت: «خواهر مریم پس از مطالعه مقاله ”نظرسنجی غیرعلمی با اهداف سیاسی“ به دبیرخانه شورا دستور دادند تا مراتب قدردانی ایشون برای تهیه پاسخ متقن جنابعالی و آقای کازرونیان به شما عزیزان اعلام بشه. با آرزوی سلامتی برای شما».

توئیتر سعیدیان

هدف، تلافی‌جویی سیاسی و وارد شدن در سیستم ارتباطی پرفسور سعیدیان و آلوده کردن آن و تخلیهٔ اطلاعاتی بود.

۳-وزارت اطلاعات از طریق مأمورانش به‌نمایندگی از سیمای آزادی با شماره تلفن فرانسوی با خانم فرشته کریمی چند بار تماس گرفته و خواستار مجموعه‌ای از اسناد و آثار و عکسهای شادروان رحمان کریمی جهت انتشار می‌شود. خانم کریمی اعتماد کرده و اسناد را ارسال می‌کند اما بعداً در تماس با سیمای آزادی متوجه می‌شود که وزارت اطلاعات دامگذاری کرده است.

۴-وزارت اطلاعات از طریق همین مأمور با خانم ناهید همت آبادی تماس گرفته و با استناد به ارتباطش با خانم کریمی خواهان مصاحبه می‌شود. خانم همت آبادی که مشکوک شده بود پاسخ منفی می‌دهد و موضوع را با دبیرخانهٔ شورا در میان می‌گذارد و روشن می‌شود که این هم یک دامگذاری دیگر بوده است.

۵-وزارت اطلاعات با درست کردن یک رشته ایمیل‌های مجعول به نام‌های خواهر مجاهد ”حمیده طاعتی“ و سایت ”ایران افشاگر“ و زنده یاد“ حمید اسدیان“، به‌طور گسترده به ارسال پیام‌های کلیشه‌ای برای اعضا و هواداران مقاومت تحت عنوان «کارزار بزرگ افشای اطلاعات قضاییهٔ جلادان توسط مقاومت ایران» مبادرت و به‌غایت تلاش می‌کند با چرندگویی خود را تسکین داده و صورتش را با سیلی سرخ کند. خشم و سرخوردگی رژیم از افشای اسناد خیلی محرمانهٔ سازمان زندانهایش پنهان کردنی نیست.

کارزار بزرگ افشاگری

در ایمیل جعلی ایران افشاگر چنان که در عکس دیده می‌شود نقطهٔ بعد از کلمه ایران حذف و حرف انگلیسی (e) افزوده شده است

 

کارزار بزرگ افشاگری۲

 

-افشاگری - حمید اسدیان

 

۶- وزارت بدنام یک وبسایت به زبان انگلیسی با آدرس https://teamsafavi.com و سوءاستفاده از نام و عکس مجاهد خلق علی صفوی راه‌اندازی کرده و یک شعار مضحک همراه با آرم خرچنگ‌نشان رژیم را هم چاشنی آن کرده است! علاوه بر این از آمریکا و اسراییل و نیز نخست‌وزیر هندوستان هم به‌خاطر کمکهایشان به مجاهدین تشکر کرده است! این یک برنامه‌ریزی ابلهانه برای پمپاژ اطلاعات دروغ در محافل خارجی به‌ویژه آمریکایی است.

صفوی

صفوی۲

 

۷-اطلاعات آخوندها از طریق یک ایمیل ساختگی به نام همبستگی ملی hambastegimelli@gmail.com به ارسال پیامها و ایمیل‌های رذیلانه مبادرت کرده و در یکی از ایمیل‌ها همکاران سایت آفتابکاران را به‌نحو احمقانه‌ای از همکاری با آقای حسین توتونچیان برحذر می‌دارد.

همبستگی

در این ترفند چنان که در عکس دیده می‌شود به جای یک ”ال“ (l) دو“ ال“ (ll) گذاشته و از فرط شتابزدگی از جی‌میل استفاده کرده است، در حالی که همه می‌دانند ایمیل واقعی همبستگی ملی (info@hambastegimeli.com) روی جی‌میل نیست.

۸-در روز ۷خرداد اکسیون و میز کتاب هواداران مجاهدین در بلژیک مورد حملهٔ عوامل رژیم قرار گرفت. قیافهٔ ظاهری مزدوران مخصوصاً زنی که با الگوی نسیمهٔ نعامی (مزدور بمب‌گذار در ویلپنت) همراه آنها بود و دشنام می‌داد که چرا روی عکس رهبر من (خامنه‌ای) ضربدر کشیده اید! به‌هیچوجه مانند ظواهر رژیمی‌ها نبود. به‌نظر می‌رسد مزدوران پس از حکم دادگاه بلژیک به اقدامات وحشیانهٔ علنی روی آورده‌اند که باید برای آن در همه جا آماده بود. از این پیش‌تر دو طرح تروریستی علیه دو تن از مسئولان مجاهدین در ترددهایشان در آلبانی کشف و خنثی شده بود که مقامات ذیربط در جریان هستند و اسناد آن قابل انتشار است.

 

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم، عموم پشتیبانان مقاومت را به هوشیاری در برابر ترفندها و توطئه‌های اطلاعات آخوندها و نیروی تروریستی قدس و مطلع کردن سایر هموطنان فرامی‌خواند.

از پاسخ دادن به ایمیل‌ها، تلفن‌ها، پیام‌ها و هر گونه ارتباط ناشناس از جمله در تلگرام، اسکایپ و واتس‌اپ و وسایل ارتباطی دیگر خودداری کنید و موارد مشکوک را با نمایندگی‌های شورا یا دفاتر مجاهدین در کشورهای مختلف در میان بگذارید.

 

شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ (۳۱ می‌۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/534444a7-1ce6-429f-9cfd-eba94a62985e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات