728 x 90

شوی تلویزیونی اطلاعات آخوندی برای ایجاد رعب در جامعه

شوی تلویزیونی اطلاعات آخوندی برای ایجاد رعب در جامعه
شوی تلویزیونی اطلاعات آخوندی برای ایجاد رعب در جامعه

شوی تلویزیونی اطلاعات آخوندی

برای ایجاد رعب در جامعه

تلویزیون رژیم ۱۵ آبان ۱۴۰۱:

طی سلسله اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته توسط پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه کرمانشاه یک تیم تروریستی شناسایی و منهدم گردید.

‌با همکاری شما یکی دیگر از اغتشاشگران در قزوین شناسایی و دستگیر شد شما هم در صورتی که هرگونه اخبار و اطلاعاتی اعم از عکس، فیلم، مشخصات فردی و... . از اغتشاشگران در اختیار دارید برای ما ارسال کنید.

فرد دستگیر شده: ‌گفته بودند که بروید با این وسایل شعارنویسی یا شعارنویسی یا بروید وسایل اموال عمومی را آتش بزنید که درباره دوربین‌ها صحبت کردند آقای فریبرز کرمی که گفته بودند میدانهای شهر که دوربین دارند مردم را می‌گیرند بروید اونجا را باز کنید رویش آتش بریزید من و اون دوستم که گفت برویم میدانهای شهر که راه در رو داشته باشه که اغتشاش می‌کنیم نگیرند ما را

فرد دستگیر شده: گفتند دوربین را یکی بزنه دوربین را یکی بزنه من خر یک لحظه جو گرفت جوگیر شدم رفتم بالا (تصویر انهدام دوربین)

گزارشگر: یکی از مناطقی که در روزهای اخیر شاهد وقوع اغتشاشات رادیکال با سطح خشونت بسیار بالا بوده خیابان پیروزی تقاطع چهار راه کوکاکولاست.

نقطه آغاز این هنجارشکنیها غروب روز چهارشنبه سی شهریور بود که گروه‌های چند نفره از اراذل و اوباش اقدام به بر افروختن آتش و ایجاد راهبندان نمودند این افراد با مسدود کردن خیابان پیروزی اتوبوسی را که در حال عبور از محل بود متوقف کرده و با استفاده از آن چراغ های راهنمایی و رانندگی را از کار انداختند.

روشن کردن آتش و تخریب اموال عمومی و خصوصی به‌وسیله اراذل و اوباش آن منطقه را شبیه شهرهایی از عراق و سوریه کرده بود. در این شرایط یکی از یگانهای بسیج برای بازگرداندن آرامش به این منطقه و حفظ امنیت مردم و کسبه وارد عمل شد و تلاش کرد تا اوباش را متفرق کند وضعیت چهارراه کوکاکولا را به روایت یکی از کسانی که در متن اغتشاشات حضور داشته بشنوید.

فرد دستگیر شده‌: مأمور نبود چند نفر شعار می‌دادند من خیلی جوگیر شدم ایستادم اونجا فیلم گرفتن خیلی هم مردم اونجا داشتند نمی‌دانم اتوبوس آتش می‌زدند دوربین‌ها را خراب می‌کردند از مردم که نبودند اوباش بودند با قمه و قداره و اینها ایستاده بودند خیلی جو بدی بود من هم خیلی جوگیر شدم ایستادم اونجا شعار می‌دادم.

فرد دستگیر شده: تا اونجایی که چند نفر حمله کردند به یک موتوری دو ترک بسیجی بودند یکی‌شان را که خیلی بد زدند اون یکی بنده خدایی که افتاده بود روی زمین منهم رفتم باهاشون یکی دو تا لگد زدم فحش دادم فحش ناموس دادم الکی داد و بیداد کردم گفتم آتیشش بزنید آتیشش بزنید...

گزارشگر: شناسایی گرگهای تنها ادامه دارد

(تلویزیون شبکه سه رژیم -۱۵ آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3eace1e8-c90c-4101-92c5-638e601429e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات