728 x 90

شلاق‌کش کردن آخوند حسن روحانی به‌خاطر حرفهایش در دانشگاه

روحانی - ظریف
روحانی - ظریف

شلاق‌کشکردن آخوند روحانی به‌خاطر حرفهایش در دانشگاه بر سر کشاکش رأس نظام درباره مذاکره و شکست برجام و بن‌بست اقتصادی و سیاسی چهل ساله حاکمیت، توسط ارگانها و مهره‌های خامنه‌ای، هم‌چنان ادامه دارد:

پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان روز دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ باز هم روحانی را زیر ضرب گرفت و مطرح کردن بحث رفراندوم توسط وی برای حل و فصل بن‌بست نظام را تسلیم طلبی نامید و نوشت: «تسلیم که به رفراندوم و مذاکره نیاز ندارد، برای تسلیم شدن نیم متر پارچه سفید کافی است تا در مقابل آمریکا روی دست بلند کنید!».

 

کیهان خامنه‌ای روز سه‌شنبه نیز نوشت: «(جواد ظریف روز دوشنبه) اذعان کرد که امضای آمریکا دیگر تضمین نیست. این در حالی است که (روحانی)در روزهای گذشته در اظهارنظری تأمل‌برانگیز در لفافه گفته بود که راه‌حل رفع مشکلات کشور در گرو تعامل با آمریکاست».

 

از سوی دیگر، روزنامه‌ ایران متعلق به دولت آخوند روحانی نسبت به حملات پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان علیه رئیس‌جمهور رژیم واکنش نشان داد و با تأکید بر پایانناپذیر بودن این کشاکشها، نوشت «این اختلاف‌نظرها... که به‌نظر نمی‌رسد نقطه پایانی هم بر آنها باشد، اتفاقاً خود مصداق همان سخن روحانی است که برخی مسائل در ۴۱سال گذشته هم‌چنان ادامه یافته و به راه‌حلی نرسیده است... چه معیاری بهتر از مردم که خود بر اساس اصل ۵۹قانون اساسی اظهارنظر کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/79af5cc6-f164-4d23-8ec3-5f7310eee352"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات