728 x 90

شتاب حداکثری در زمینه اتمی و جنگ‌افروزی منطقه‌یی هم‌زمان با مذاکرات وین

فعالیت‌های اتمی رژیم و مذاکرات وین
فعالیت‌های اتمی رژیم و مذاکرات وین

روزنامه سپاه پاسداران روز سه‌شنبه ۱۴دی به رویکرد شتاب حداکثری در زمینه اتمی و جنگ‌افروزی منطقه‌یی هم‌زمان با مذاکرات وین اعتراف کرد و نوشت: «نظام در مقابل رویکرد و سیاست مذاکره و فشار حداکثری، «معادله شتاب حداکثری» در همه عرصه‌ها را در دستور کار دارد. این شتاب حداکثری محدود به گام‌های قانونی در برنامه هسته‌یی نیست و ابعاد منطقه‌ای، دیپلماسی رو به شرق... و توانمندی‌های نظامی را دربر می‌گیرد».

 

روزنامه دولت آخوند رئیسی نیز نوشت: «همه راه‌ها به وین ختم نمی‌شود... گرچه تیم دولت جدید یکی از مهم‌ترین اهداف خود در مذاکره را برچیدن دیوار بلند تحریم قرار داده است اما بنا ندارد که همه مسیرها برای تحقق منافع نظام را به وین ختم کند.»

 

روزنامه حکومتی مستقل از باند رقیب نیز بر تصمیم رژیم آخوندی برای ادامه سیاست اتمی و موشکی تأکید کرد و نوشت: «مقامات نظام اکنون خود را در وضعیتی می‌بینند که مذاکره به روال قبلی ریسک از دست دادن داشته‌ها را افزایش خواهد داد. آنها اکنون برآوردشان از وضعیت کنونی به این صورت است که کشور از لحاظ توانمندی موشکی و نفوذ منطقه‌یی و سطح غنی‌سازی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد و بنابراین تداوم این روند را در اولویت قرار داده‌اند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/995e4ccc-636c-4f64-b10b-42c2e519a794"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات