728 x 90

سیرک انتخابات ولایت فقیه زیر ضرب تحریم فراگیر مردمی

تحریم مردمی انتخابات
تحریم مردمی انتخابات

سرکردگان و مهره‌های باندهای مختلف رژیم به تحریم گسترده سیرک انتخاباتی ولایت اذعان می‌کنند.

محسن هاشمی رفسنجانی درباره تحریم سیرک انتخاباتی گفت: بخش قابل توجهی از افکار عمومی در این دوره، با انتخابات و مشارکت قهر است که این مخالفت تا عمق خانواده بسیاری از آحاد جامعه کشیده شده است... تأمین اجتماعی، سیستم درمانی، نظام آموزشی، ساختار فرهنگی و هم‌چنین وضعیت انتظامی کشور با چالشهای جدی و عمیقی مواجه هستند که آنها را در آستانه فروپاشی قرار داده است (روزنامهٔ شرق رژیم ۲۹اردیبهشت).

حسین مرعشی از سران باند مغلوب رژیم آخوندی نیز گفت: در دوران فعالیت دولتها در دو دهه اخیر، مطالبات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مردم انباشته شد و در گذر زمان وقتی این مطالبات برآورده نشد و پاسخ درخوری به آنها داده نشد، دلخوریهای بسیاری برای مردم ایجاد کرد. رنجش مردم یک هشدار سیاسی است که اکنون در قالب تمایل نداشتن به شرکت در انتخابات متبلور شده است (روزنامهٔ شرق رژیم ۲۹اردیبهشت).

احمد توکلی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی گفت: مردم بی‌اعتمادی‌شان را بروز می‌دهند و دستگاههای مسئول مبارزه با فساد، خودشان آلوده به فساد شده‌اند. نامزد‌های انتخاباتی پرده‌دری نکنند. با این دسته‌بندی قبیله‌ای در انتخابات کاری از پیش نمی‌رود (سایت خبر فوری رژیم ۲۹اردیبهشت).

صوفی از باند مغلوب نیز گفت: فضای انتخابات به‌شدت منفی است و چاره‌ای جز دوقطبی شدن انتخابات برای کشاندن مردم پای صندوق‌های رأی نیست (روزنامه حکومتی اعتماد ۲۹اردیبهشت).

مصطفی هاشمی طبا گفت: مشکل این است که مردم فکر می‌کنند رؤسای جمهور توانایی حل مسائل را ندارند و هر کدام از افراد بیایند ادامه روش‌های گذشته و حال است و در آینده هم همین خواهد بود یعنی تمام رؤسای جمهور ما یک سیاست را دنبال کرده‌اند و مردم نیز می‌گویند حل مسائل این‌گونه عملی نیست (روزنامهٔ حکومتی مستقل ۲۹اردیبهشت).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a9f678c-3932-45b9-9b40-bd8132febcc3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات