728 x 90

لو سوار چاپ بلژیک: مجاهدین خلق قلب مقاومت ایران، هدف تروریستهای رژیم ایران

مجاهدین خلق قلب مقاومت ایران، هدف تروریستهای رژیم ایران
مجاهدین خلق قلب مقاومت ایران، هدف تروریستهای رژیم ایران

لو سوار چاپ بلژیک: هدف تروریستهای دستگیر شده

"مجاهدین خلق" قلب مقاومت ایران

بوده است

 

لوسوار روزنامه اصلی فرانسوی زبان بلژیک روز سوم ژوئیه نوشت:

هدف زوج تروریستهای مظنون که در وولوو-سنت پیر در بلژیک دستگیر شدند، به‌خوبی شناخته شده بود. هدف مجاهدین خلق، قلب مقاومت ایران بوده است

 

خنثی شدن طرح تروریستی رژیم ایرانحضور شخصیتها از کشورهای مختلف

گردهمایی ویلپنت در پاریس هر سال به ابتکار این افشاگران رژیم آخوندی برگزار می‌شود، که خواهان حاکمیت قانون، آزادی مذهب، برابری جنسیتی و پایان دادن به حجاب اجباری هستند....

شخصیتهای از بسیاری از کشورهای مختلف، مانند شهردار سابق نیویورک رودولف جولیانی، اینگرید بتانکور و وزرای سابق فرانسه راما یاد و برنارد کوشنر حضور داشتند.

رودی جولیانی در این گردهمایی گفته بود: « ما آخوندهای دیکتاتور را با تحریمهای جدید خفه خواهیم کرد».

 

خنثی شدن طرح تروریستی رژیم ایران – مریم رجوی: سرنگونی این رژیم حتمی است

رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران مریم رجوی قیام در تهران و سایر نقاط کشور به‌رغم سرکوب را ستود. او بعد از اشاره به مشکلات اجتماعی و اقتصادی - هزینه‌های زندگی، بیکاری، و غیره که آن را یک نقطه « بدون بازگشت» برای رژیم آخوندی تلقی می‌کرد گفت « سرنگونی این رژیم حتمی است. پیروزی قطعی است و کشور آزاد خواهد شد».

 

سرویس های اطلاعات رژیم ایران منشأء پروژه خنثی شده حمله به ویلپنت

لوسوار، روزنامه اصلی فرانسوی زبان بلژیک در ادامه با اشاره به توطئه تروریستی رژیم در بلژیک می‌افزاید: در بیانیه‌یی که روز دوشنبه منتشر شد، دادستان فدرال بلژیک اعلام کرد سرویسهای اطلاعاتی « اطلاعات ضروری را جمع‌آوری، و اطلاعات مهم را بهره‌برداری و تکمیل کردند».

همکاری DGSI (سرویس اطلاعات داخلی کشور بلژیک) امکان دستگیری دو مظنون را در بروکسل فراهم کرد. به‌گفته کانال ۲تلویزیون فرانس، پلیس فرانسه حدس می‌زنند که سرویسهای اطلاعات رژیم ایران منشأء پروژه خنثی شده حمله به ویلپنت باشند.

 

خنثی شدن طرح تروریستی رژیم ایران – فراخوان به بسته شدن سفارتخانه‌های رژیم در اروپا

دستگیری یک دیپلومات ایرانی در آلمان به‌نام اسدالله اسدی از سفارت ایران در وین، اعتبار این فرضیه را بالا می‌برد. روز دوشنبه، دادستان فدرال نیز از همکاری مقامات قضایی فرانسه و آلمان در این زمینه تقدیر کرد و اظهار داشت که در هیچ زمان، تهدیدی مستقیم علیه بلژیک وجود نداشته است.

مجاهدین خلق در بیانیه‌ای، فراخوان به بسته شدن سفارتخانه‌های رژیم ایران در اروپا، که آنها را « مراکز جاسوسی» و « اماکن آماده‌سازی اعمال تروریستی » خواندند شدند.

 

توئیت مریم رجوی در رابطه با توطئه تروریستی رژیم ایران در گردهمایی بزرگ ایرانیان 

 

مطالب مرتبط

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46efd8a4-8ce5-4a96-82ba-1d773cbfca59"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات