728 x 90

سنتکام از کشته شدن تعدادی از شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران خبر داد

سنتکام
سنتکام

سنتکام؛ ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا طی بیانیه‌یی به تاریخ چهارشنبه ۲شهریور خبر از کشته شدن تعدادی از شبه‌نظامیان مرتبط با رژیم ایران در سوریه داد.
بر اساس بیانیه سنتکام «نیروهای آمریکایی امروز چهارشنبه به حملات موشکی به دو سایت در سوریه پاسخ دادند و سه وسیله نقلیه و تجهیزات مورد استفاده برای پرتاب برخی از موشکها را منهدم کردند که در جریان این حملات، دو یا سه تن از شبه‌نظامیان تحت حمایت رژیم ایران که یکی از این حملات را انجام دادند، کشته شده‌اند».
ژنرال کوریلا، فرمانده سنتکام پیرامون این درگیری گفت: «ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داشته و طیف کاملی از توانایی‌ها را برای کاهش تهدیدات در سراسر منطقه در اختیار داریم. ما به توانایی خود برای محافظت از نیروهای خود و شرکای ائتلاف در برابر آن اطمینان کامل داریم».
خاطر نشان می‌شود که مواضع شبه‌نظامیان وابسته به پاسداران روز سه‌شنبه اول مرداد مورد حملات هوایی آمریکا قرار گرفت که در این حملات تعدادی از این شبه‌نظامیان کشته و مجروح و تأسیسات زیرساختی آنان منهدم شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b67b258-c959-4fec-8592-2f95906db32e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات