728 x 90

فضیحت فزاینده خالص سازی، حذف همه رقبای رئیسی جلاد در خراسان جنوبی در نمایش انتخاباتی خبرگان

رئیسی جلاد
رئیسی جلاد

فضیحت فزاینده خالص سازی در شعبده انتخابات خامنه‌ای

حذف همه رقبای رئیسی جلاد در خراسان جنوبی در نمایش انتخاباتی خبرگان

هشدارهای مهره‌های رژیم درباره بحران نظام و چشم‌انداز سقوط

در حالیکه خالص سازی و جنگ گرگها در درون رژیم، شعبده انتخاباتی خامنه‌ای را به رسوایی بی‌سابقه کشانده، دبیر ستاد نمایش انتخابات رژیم در استان خراسان جنوبی اعلام کرد: از ۵ کاندیدای خبرگان در خراسان جنوبی، صلاحیت یک نفر تأیید شده و به این ترتیب، خراسان جنوبی تنها یک کاندیدا برای شرکت در نمایش انتخاباتی خبرگان ارتجاع دارد و آن هم رئیسی جلاد است.

 

رسوایی این اقدام مفتضحانه شورای نگهبان ارتجاع در حذف رقبای رئیسی، چنان است که عناصر باندهای مختلف رژیم هم آن را به سخره گرفته‌اند. خادمی، عضو سابق مجلس رژیم با تمسخر گفت: انتخابات خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بسیار پیچیده شده و به سختی بتوان پیش‌بینی کرد چه کسی پیروز این میدان نفس گیر است!

فقیهی، مدیر رسانه حکومتی انتخاب نوشت: اگر همه‌ٔ مردم خراسان جنوبی رأی سفید و باطله بدهند، باز هم رئیسی نماینده خبرگان خواهد بود! شاید به دور دوم و سوم کشیده شود!

 

نادری، مدیرعامل خبرگزاری رسمی رژیم با طعنه گفت: حسن روحانی برای حضور در خراسان جنوبی تأیید شود تا رئیسی تنها نباشد. وی نوشت: روحانی را به شرط حضور در خراسان جنوبی تأیید صلاحیت کنید هم مشکل او حل می‌شود و هم مسأله رقابت در استان خراسان جنوبی.

 

داوری از مهره‌های باند غالب نوشت: باور کردنی نیست، اما باور کنید، هر چهار رقیب رئیسی در انتخابات خبرگان خراسان جنوبی، ردصلاحیت شده‌اند تا ۳۵روز قبل از انتخابات، نام نماینده استان خراسان جنوبی در خبرگان مشخص باشد.

 

یک مهره دیگر باند حاکم به نام محمد مهاجری نیز نوشت: این‌که رئیسی قرار است با خودش در انتخابات خبرگان در خراسان جنوبی رقابت کند از رد صلاحیت حسن روحانی هم افتضاح‌تر است. برای این‌که رئیسی در مسابقه با خودش دوم نشود. صلوات! (توئیت محمد مهاجری ۷بهمن ۱۴۰۲)

 

زیدآبادی مهره باند مغلوب نیز نوشت: وقتی رئیسی فقط با یک رأی می‌تواند وارد مجلس خبرگان شود، دیگر بر اساس کدام تعریف می‌توان چنین پدیده‌یی را انتخابات نامید؟

 

سایت امتداد از باند مغلوب نوشت: انتخابات پیش رو آن‌قدر تهی از معنا شده که اصلاح‌طلبان انتخابات محور هم لب به اعتراف گشوده‌اند که در کل کشور حتی ۳۰ کاندیدا هم ندارند. برای خبرگان هم که ناگفته بهتر است. تنها وضعیت پیروزی تضمینی رئیسی در خراسان جنوبی کافی است تا بدانیم چه بر سر نهاد انتخابات آمده است.

 

برای رفع و رجوع این فضحیت، طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان ارتجاع ادعا کرد: امکان ندارد انتخابات خبرگان در حوزه‌ای بدون داوطلب کافی، برگزار شود.

 

منبع حکومتی رجانیوز متعلق به برادر داماد رئیسی جلاد از باند جبهه پایداری در واکنش به تمسخر و دست انداختن گسترده حذف رقبا در خراسان جنوبی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: طوری وانمود می‌کنند که گویی شورای نگهبان تعمداً چنین کاری کرده تا رئیسی بی‌رقیب باشد چرا بی‌اخلاقی می‌کنید و می‌گویید رئیسی در انتخابات خبرگان خراسان جنوبی رقیب ندارد؟ بررسی حوزه‌های انتخابیه مختلف نشان می‌دهد که این موضوع به استان خراسان جنوبی اختصاص ندارد و در برخی حوزه‌های انتخابیه نیز چنین اتفاقی افتاده است.

 

روزنامه فرهیختگان متعلق به ولایتی مشاور خامنه‌ای درباره حذف روحانی از نمایش انتخاباتی خبرگان نوشت: هم این سؤال تکراری مطرح می‌شود که چطور فردی که همین الآن عضو یک مجلس است به یکباره بی‌صلاحیت می‌شود؟ این به یک معنا پاس گل به جریان تحریم‌طلب خواهد بود و سبب تقویت استدلال آنها در میان بدنه اجتماعی‌شان می‌شود. رد او اثر نامطلوبی بر تصویر انتخابات می‌گذارد و بهانه به دست عده‌یی می‌دهد تا برچسب لفظ انتخابات محدود را به رویداد اسفند ۱۴۰۲ بچسبانند. اگر مقداری تدبیر داشتند اجازه می‌دادند او به میدان رقابت بیایید. روحانی باید در انتخابات شکست می‌خورد، نه پیش از انتخابات که حالا برایش یک پیروزی تلقی شود.

 

غلامعلی رجایی از باند کارگزاران گفت: دامنه برخورد با روحانی به همین رد صلاحیت محدود نشود و برای او برنامه‌های دیگری هم داشته باشند. وقتی دامنه رد صلاحیت به پورمحمدی رسیده، باید بیشتر نگران بود.

اقدام شورای نگهبان در رد صلاحیت این افراد یکجور خودزنی است. هر چند که در تاریخ، خودزنی‌ای در سطح رد صلاحیت رفسنجانی نداشتیم.

 

ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی، نوشت: سیاست‌های اعمال‌شده در انتخابات مجلس و رد صلاحیت‌ها، دقیقاً در جهت خلاف مسیر حل مسأله پیش رفت و آخرین تکه پازل این مجموعه نیز رد‌صلاحیت روحانی بود و این سؤال بزرگ هم‌چنان باقی است که دایره نظام تا کجا تنگ خواهد شد؟ آیا تا آنجا که مرکز نیز به بیرون افتد؟!

 

با این حال کیهان خامنه‌ای درباره شعبده ولایت تحت نام انتخابات نوشت: با توجه به‌شمار افرادی که اخیراً تأیید صلاحیت شده‌اند، شمار نامزدهایِ نمایندگی مجلس به ۱۲ هزار و ۷۱۱ نفر رسیده و به ازای هر کرسی بیش از ۴۳ نفر تأیید صلاحیت شده‌اند که تا این‌جا بیش از دو برابر دوره قبل است و از رقابتی‌تر شدن انتخابات مجلس حکایت می‌کند.

 

در جریان جنگ گرگها آخوند فاضل میبدی از آخوندهای حوزه قم به رئیسی جلاد حمله کرد و گفت: چرا در آستانه انتخابات، مملکت را با بحران مواجه می‌کنید؟ آقای رئیس‌جمهور!با انشاءالله گفتن و فال حافظ گرفتن کشور درست نمی‌شود.

 

امام جمعه‌های رژیم ولایت فقیه نسبت به نفرت مردم از شعبده انتخابات خامنه‌ای ابراز نگرانی کردند:

 

آخوند صدیقی– تلویزیون رژیم ۶بهمن۱۴۰۲

حالا این انتخابات در پیش است دشمنان شما شروع کردند سیاه‌نمایی کردن این روزنامه‌های زنجیره‌یی رو کسی بخواند فکر می‌کند مردم همه بیچاره‌اند همه ذلیل هستند همه زمین گیرند هیچ امیدی توی این مملکت نیست قحطی است همه دارند همدیگر را می‌خورند من تیتر بعضی از روزنامه‌ها را گاهی می‌بینم بدنم میلرزه این شبکه‌های مجازی شروع می‌کنند نقطه ضعفها را بزرگ کردن بابا مملکت امنی است مردم ما اگر ندارند ایمان دارند غنای نفس دارند تاکنون کسی در این مملکت از گرسنگی نمرده است

(تلویزیون قم-نور رژیم ۶بهمن)

 

آخوند نوفرستی –امام جمعه رژیم در بیرجند– تلویزیون رژیم ۶ بهمن ۱۴۰۲

ما انتخابات در پیش داریم بله دشمن می‌خواد مردم حضور پیدا نکنند این نقشه دشمن است راهبرد دشمن است از اول انقلاب همین بوده و هست قطعاً حضور ما در انتخابات یازدهم اسفند یک تکلیف شرعی انقلابی که نتیجه آن عظمت اسلام است امنیت ملی است بلکه امنیت در سطح منطقه و جهان

(تکبیر: الله اکبر الله اکبر الله اکبر خامنه‌ای رهبر مرگ بر ضد ولایت فقیه درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و اشرار

 

تلویزیون رژیم که در هفته‌های اخیر به بازارگرمی برای شعبده انتخاباتی خامنه‌ای مشغول است، در لابلای یکی از برنامه‌های خود به رسوایی شعبده انتخابات خامنه‌ای و نفرت مردم از تمامیت نظام و بحران ۴۰ساله بود و نبود برای نظام ولایت فقیه اذعان کرد:

 

تلویزیون رژیم ۵ بهمن ۱۴۰۲:

مهرآئین جامعه‌شناس و استاد دانشگاه: اما دائما حکومت با این پرسش حکومت روبه‌روست که چرا مردم مرا دیکتاتور می‌دانند چرا مرا یک حکومت بد می‌دانند چرا مردم مرا حکومت توتالیتر می‌دانند چرا مردم مرگ بر من می‌گویند چرا مردم دارند به اشخاص سیاسی این نظام سیاسی علیه آنها شعار می‌دهند حتی اتفاقات سالهای نخستین انقلاب درگیریهایی که بین گروه‌های سیاسی به‌خصوص بین سازمان مجاهدین و نظام سیاسی جمهوری اسلامی همین اتفاقات دائما توی ذهن مردم این سؤال را ایجاد می‌کند که چرا کشور ما دائما در شکاف سیاسی در درگیری و مناظره سیاسی است.

 

مهرآیین: خود بنده گفتم قبل از اینجا خواستم کاندید انتخابات مجلس بشوم سال ۹۴ وزارت اطلاعات بنده را احظار کرد گفت حق کاندیداتوری نداری چه برسد به این‌که بخواهی کاندید بشوی به همین تیزی حتی من تهدید شدم که اگر نخواهی چیز کنی من از زندگی ساقطت می‌کنیم انصراف بده برو برای شورای نگهبان هزینه نساز

مهر آیین: انحصار گرایی تا بیخ و بن زندگی ما رفته آقای دکتر شما توی همین انتخابات یک نیروی اصلاح‌طلب است؟ نمی‌توانید حسن روحانی را رد صلاحیت می‌کنند با این‌که من نمی‌گویم خواسته‌ام حسن روحانی است اقا پور محمدی اصول‌گرا یعنی ببینید شما نظام سیاسی‌تان به جایی رسیده آنقدر خالص شده

(تلویزیون شبکه یک رژیم ۵بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f959b8c2-19d0-4449-bb74-175d873ae235"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات