728 x 90

سناتور تد کروز: مکانیزم ماشه علیه رژیم ایران می‌تواند فعال شود

سناتور تد کروز
سناتور تد کروز

سناتور تد کروز از اعضای ارشد سنا و کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری آمریکا در مقاله‌یی در نیوزویک۲۶مرداد ۹۹ زیر عنوان «قبل از آن که خیلی دیر شود، ضروری است از مکانیزم ماشه سازمان ملل برای ایران استفاده کنیم»، نوشت: رژیم ایران بی‌رحم، ستمگر و استبدادی است. این رژیم تأمین تروریسم را به عهده گرفته و از تروریستها حمایت مالی می‌کند، و آشکارا تهدید به جنگ تمام‌عیار می‌کند. رژیم ایران اذعان کرده که توافق‌نامه را نقض می‌کند.

وزیر خارجه آن زمان کری در سال ۲۰۱۵ به‌طور مکتوب به مجلس سنا تأیید کرده بود - ایالات متحده "اختیار کامل برای تعیین آنچه نقض برجام هست یا نیست را دارد" که باعث می‌شود مکانیزم ماشه فعال شود.

ضرورت بکارگیری مکانیزم ماشه هرگز بیشتر از این زمان وجود نداشته است. بدون عمل، قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل به‌زودی آن چند سرعت گیر باقیمانده در سطح بین‌الملل برای کاهش تجاوز رژیم ایران را از سر راه برمی‌دارد و سرانجام، با انقضا سایر تحریم‌ها، توسعه کامل و توسعه برنامه هسته‌یی رژیم ایران را پیش رو خواهیم داشت.

با ته کشیدن همه اقدامات برای جلوگیری از دریافت میلیاردها دلار تسلیحات توسط رژیم ایران، که در ماه اکتبر شروع آن است، دولت ترامپ به سازمان ملل متحد بازمی‌گردد تا به تمامی منافعی که رژیم ایران از توافق می‌برد پایان دهد. ما می‌توانیم فردا به آنجا برویم تا روند کار را شروع کنیم، باید این کار را انجام دهیم و خیلی زود هم بکنیم، و این کار را خواهیم کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1a969ae-aea5-4926-a33c-5174bbd4e6d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات