728 x 90

سناتور تد کروز: آخوندها از معافیتهای اتمی برای تقویت برنامه اتمی و توسعه تسلیحات اتمی سوء‌استفاده می‌کنند

سناتور تد کروز
سناتور تد کروز

سناتور تد کروز عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در یک رشته توئیت درباره لغو تحریمهای رژیم آخوندی نوشت: آخوندها از معافیتهای اتمی برای تقویت برنامه اتمی و توسعه تسلیحات اتمی سوءاستفاده می‌کنند، ترامپ به درستی به این معافیتها پایان داد.

تد کروز روز شنبه ۱۶بهمن در شش توئیت متوالی نوشت: «در زمانی که ایران در حال هدف قرار دادن ایالات متحده و متحدان ما را در سراسر خاورمیانه است، دولت بایدن در حال برچیدن تحریم‌ها می‌باشد تا به آنها اجازه دهد برنامه اتمی خود را توسعه دهند.

در کنار آزاد کردن میلیاردها دلار[پولهای منجمد شده ایران] و نادیده گرفتن زیرپا گذاشتن تحریم‌های ایران، بازگرداندن و برقراری معافیت‌های اتمی غیرنظامی برای ایران، تنها گام دیگری است که دولت بایدن در جهت احیای نسخه ضعیف‌تری از توافق فاجعه‌بار اتمی اوباما و ایران برمی‌دارد.

پرزیدنت بایدن و مقامات او هم‌چنین بخودشان توانایی نادیده گرفتن الزامات نوشته شده در قانون را که کنگره را موظف می‌کند فرصت بررسی و رد امتیازات غیرمسئولانه آنها به ایران را داشته باشد را اعلام می‌کنند.

این تلاش برای غصب قدرت از کنگره با واکنشی مستمر و تهاجمی مواجه خواهد شد.

ولی فقیه[ارتجاع] از این معافیت‌های اتمی غیرنظامی برای تقویت برنامه اتمی ایران با قصد سریع در تولید نهایی تسلیحات اتمی برای وارد ساختن تخریب علیه آمریکا و متحدان ما استفاده می‌کند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af393e7c-60ec-4035-8e4e-9e6ccc8a3539"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات