728 x 90

سناتور تد کروز: برای مسدود کردن داراییهای رژیم ایران اقداماتی در حال انجام است

سناتور تد کروز
سناتور تد کروز

فاکس نیوز دوشنبه ۸آبان نوشت: سناتور تد کروز گفت که دولت بایدن «با رفع توقیف حساب‌ها و امتناع از اجرای تحریم‌های نفتی اجازه داده است که حدود ۱۰۰میلیارد دلار به رژیم ایران سرازیر شود که [خامنه‌ای] به حماس داده است».

لایحه سناتور تد کروز تحریم‌های رژیم ایران را اجرا می‌کند و دارایی‌های این کشور را در خارج از کشور مسدود می‌کند.

سناتور تد کروز به فاکس نیوز گفت: «دولت بایدن به‌طور غیرمستقیم و حتی مستقیم از حماس و تأمین کنندگان مالی حماس در ایران حمایت مالی کرده است. آنها صدها میلیون دلار به نوار غزه ریختند، به‌رغم این‌که می‌دانستند این به نفع حماس است»... .

سناتور تد کروز، در حال اجرای اقدامی است که هر عضو حماس را که برای وزارت خزانه‌داری آمریکا شناخته می‌شود، در عرض دو هفته پس از تصویب تحریم می‌کند و هم‌چنین داراییهای رژیم ایران را در خارج از کشور مسدود می‌کند. 

در ماه سپتامبر، دولت بایدن با رژیم ایران قراردادی برای مبادله زندانیان و آزادی ۶میلیارد دلار از سرمایه‌های مسدود شده ایران منعقد کرد.

این لایحه ۶میلیارد دلار را که در یک حساب بانکی در قطر است، مجدداً مسدود می‌کند. هم‌چنین ۱۰میلیارد دلار از داراییهای ایران را در حسابی در عمان مسدود می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bf038682-3a75-410c-a6b5-fac4c8aa48bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات