728 x 90

سفرهای وزیر خارجه رژیم و ادای احترام در محل هلاکت سردژخیم قاسم سلیمانی در عراق

وزیر خارجه رژیم در محل هلاکت قاسم سلیمانی در بغداد
وزیر خارجه رژیم در محل هلاکت قاسم سلیمانی در بغداد

امیرعبداللهیان وزیر خارجه رژیم در ششمین روز جنگ سفر خود را به کشورهای عراق، لبنان و سوریه آغاز کرد.

وی پس از ورود به عراق، در محل هلاکت سردژخیم قاسم سلیمانی، به ادای احترام نسبت به این جلاد خلقهای منطقه و مردم ایران پرداخت.

وزیر خارجه رژیم در دیدار با نخست‌وزیر عراق با تهدید به این‌که جبهه‌های جدیدی ممکن گشوده شود. گفت: آمریکا و برخی طرفها در حال ارسال سلاح به اسراییل هستند. در چنین شرایطی هر احتمالی می‌تواند رخ دهد و این‌که شاهد رخدادهای جدیدی در منطقه باشیم.

وزیر خارجه رژیم افزود: مقامات برخی کشورها در تماس با ما از احتمال باز شدن جبهه جدیدی در منطقه می‌پرسند، به آنها گفتیم که پاسخ روشن ما در خصوص احتمالات آتی این است که همه چیز بستگی به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دارد.

وزیر خارجه رژیم هم‌چنین با اشاره به توافقنامه امنیتی میان رژیم و دولت عراق در مورد گروه‌های کرد ایرانی در اقلیم کردستان، خواستار اجرای کامل آن شد.

وزیر خارجه رژیم در دیدار با نجیب میقاتی نخست‌وزیر لبنان ضمن تکرار دجالبازیهای رژیم درباره فلسطین، گفت: برخی نگران گسترش جنگ در منطقه و باز شدن جبهه‌های جدید هستند... اگر آمریکائی‌ها به‌دنبال این هستند که جنگ در منطقه توسعه نیابد، باید اسراییل را کنترل کنند... مقاومت فلسطین توانمند است و از توانایی بالایی برخوردار است و اگر جنایات اسراییل ادامه یابد، مقاومت فلسطین از امکانات دیگر خود استفاده خواهد کرد.

(سایت وزارت‌خارجه رژیم ۲۱مهر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4d9cd4f5-2800-43d0-858e-2f8a5b688a40"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات