728 x 90

سخنگوی کاخ سفید: ما هنوز به‌نقطهٔ توافق با رژیم ایران نرسیده‌ایم

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید
جن ساکی سخنگوی کاخ سفید

جن ساکی سخنگوی کاخ‌سفید روز دوشنبه ۲۲فروردین در مصاحبه با تلویزیون فاکس نیوز گفت: منافع امنیتی ما و همه جهان ایجاب می‌کند که از دستیابی رژیم ایران به تسلیحات اتمی جلوگیری کنیم. رئیس‌جمهور آمریکا فقط توافقی را امضا می‌کند که یک توافق خوب باشد... این موضوع صحبت‌های ما تاکنون بوده است. با این‌حال ما مطمئن نیستیم که به توافقی دست پیدا کنیم و فعلاً در حال بررسی آن هستیم.

جن ساکی هم‌چنین افزود: در نقطه‌ای که ما احساس کنیم به توافقی خوبی دست پیدا می‌کنیم، طبعاً موضوع به اطلاع کنگره برای بررسی بیشتر خواهد رسید. اما ما هنوز در چنین نقطه‌ای نیستیم، چرا که هنوز موضوعاتی وجود دارند که به‌طور نهایی حل نشده‌اند.

 

بیل هگرتی، سناتور جمهوریخواه از ایالت تنسی و سفیر سابق آمریکا در ژاپن روز یکشنبه ۲۱فروردین در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: به‌نظر می‌رسد بایدن و دمکراتها تلاش خواهند کرد با بازگشت به توافق فاجعه‌بار هسته‌یی با رژیم ایران، دوباره کنگره را دور بزنند - نه این‌که آن را به‌عنوان یک معاهده آنطور که قانون ملزم می‌کند ارائه دهند... اما بگذارید تصریح کنم، به‌محض این‌که جمهوریخواهان به قدرت برسند چنین توافقی دور ریخته خواهد شد. من هر آنچه در توان داشته باشم انجام می‌دهم تا نظارت کنگره بر این ایده غیرمسئولانه دولت بایدن اعمال شود. چنین توافقی یک بحران امنیتی است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd9f13b7-a17c-4ce9-8dfe-0f76759eddd4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات