728 x 90

سخنگوی مجاهدین: منفعت رژیم و همدستان و همریشان در برابر سخنرانی تاریخی مایک پنس، سکوت و سانسور و خفقان گرفتن بود

سخنگوی مجاهدین ۱۰آبان۱۴۰۰
سخنگوی مجاهدین ۱۰آبان۱۴۰۰

تلویزیون فاکس‌نیوز

معاون رئیس‌جمهور مایک پنس در اجلاس ایران آزاد

نسبت به هدف رژیم ایران برای ساختن بمب اتمی هشدار داد

و خواستار سرنگونی این رژیم شد

تلویزیون فاکس نیوز ۹آبان۱۴۰۰: مایک پنس در اجلاس ایران آزاد در واشنگتن گفت: ما به انگلستان و آلمان و فرانسه و روسیه و چین گفتیم که برجام یک اشتباه خطرناک برای آمریکا، برای جهان و برای مردم ایران بوده است. و ما این را روشن ساختیم که تحت هیچ شرایطی آمریکا به رژیم ایران اجازه نخواهد داد به سلاح اتمی دست یابد.

معاون رئیس‌جمهور پیشین نسبت به هدف رژیم ایران برای ساختن بمب اتمی هشدار داد و خواستار سرنگونی این رژیم شد.

خانم مریم رجوی (گفت): «در یک‌کلام، مردم ایران بیش از هر زمان دیگری آمادهٴ سرنگونی رژیم هستند. زمان آن رسیده که جامعهٔ بین‌المللی در کنار مردم ایران و خواست آنها برای تغییر قرار بگیرد».

سناتور رابرت توریسلی در مصاحبه با فاکس‌نیوز، گفت: «(مایک پنس) در اظهارات خود تأکید کرد ما باید واقعیت (رژیم ایران) را ببینیم. دولت بایدن ممکن است خواهان از سرگیری مذاکرات و احیای برجام باشد؛ ولی هم‌زمان رژیم ایران به نیروهای آمریکایی حملات موشکی می‌کند و به‌فعالیت‌های تروریستی خود ادامه می‌دهد. رژیم ایران به‌تازگی فردی را به ریاست‌جمهوری خود گمارده، که در اروپا تحت تحقیقات به‌خاطر جنایت علیه بشریت است و او رئیسی است.

السیاسه کویت ۸آبان۱۴۰۰: مایک پنس معاون رئیس‌جمهور قبلی آمریکا، حمایت خود را از سازمان مجاهدین خلق ابراز کرد و مریم رجوی را "برای جهان الهام‌بخش" توصیف کرد. پنس در کنفرانس ”ایران آزاد“ در واشنگتن گفت: یکی از دروغهای بزرگی که رژیم به خورد جهان داده این است که آلترناتیوی برای وضعیت کنونی وجود ندارد. اما آلترناتیوی به‌خوبی آماده و برخوردار از همه صلاحیتها و حمایت مردمی وجود دارد که نامش سازمان مجاهدین خلق ایران است. سازمان مجاهدین به آزادی و حقوق‌بشر همه مردم ایران متعهد است و یک زن فوق‌العاده آنرا رهبری می‌کند که مریم رجوی است.

عرب نیوز ۷آبان۱۴۰۰: مایک پنس در کنفرانسی در واشنگتن گفت: «ما هرگز نباید در برابر شیطان ساکت بمانیم. بسیاری از حاضران به‌خوبی می‌دانند که ابراهیم رئیسی چقدر شرور است. گزینش او به‌عنوان رئیس‌جمهور رژیم نشانه ضعف و ناامیدی فزاینده رژیم است».

عرب نیوز افزود: مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران خطاب به این کنفرانس گفت: زمان آن فرا رسیده است که جامعه جهانی در کنار مردم ایران و خواست آنها برای تغییر قرار بگیرد.

در کنفرانس ایران آزاد، سخنرانان خواستار محاکمه ابراهیم رئیسی به جرم «جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی» به‌دلیل نقش او در کشتار ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی در سال۱۳۶۷ شدند.

زوزه‌های فرو خوردهٴ حکومت آخوندی

چهار روز پس از سخنرانی تاریخی مایک پنس

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم:

مجاهدین به‌صورت ادواری در برخی کشورها و در برخی نقاط این جلسات را برگزار می‌کنند

تاسف برانگیزتر این‌که با پول برخی از مقامات کشورها را تشویق می‌کنند که سخنرانی بکنند!

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا تا ژانویه ۲۰۲۱:

یکی از دروغهای بزرگ رژیم این است که باید این وضعیت را پذیرفت اما یک آلترناتیو به‌خوبی آماده وجود دارد؛ سازمان مجاهدین خلق ایران که دارای همه صلاحیتها و برخوردار از حمایت مردم و متعهد به آزادی و حقوق‌بشر است و توسط یک زن خارق‌العاده، مریم رجوی، رهبری می‌شود که برای جهان الهام‌بخش است و برنامه ده ماده‌یی او برای آینده ایران تضمین‌کنندهٴ آزادی بیان و اجتماعات و آزادی مردم ایران برای انتخاب رهبرانشان است.

همهٔ علائم نشان می‌دهد که رژیم استبدادی حاکم بر ایران می‌داند که روزهایش به‌شمارش افتاده. گزینش اخیر ابراهیم رئیسی برای قرار گرفتن در موضع رئیس‌جمهوری (رژیم) ایران، به‌عقیدهٴ من علامت استیصال و آسیب‌پذیری فزایندهٴ این رژیم است. ۳۰سال پیش رئیسی مسؤل جوخه‌های مرگ آخوندها بود. حال رئیس‌جمهور آن حکومت است. یک قتل‌عام‌کنندهٴ بی‌رحم که در سال۱۳۶۷ مسئول قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی بوده است. گزینش او به‌عنوان رئیس‌جمهور به‌روشنی با هدف سرکوب مخالفان در داخل و ارعاب مردم ایران برای به‌سکوت‌کشاندن آنها صورت گرفته است.

بنابر این امروز با دیگر آمریکایی‌های برجسته، ما در همراهی با شما متعهد می‌شویم که جنایات او نباید بدون مجازات باقی بماند.

ابراهیم رئیسی باید توسط مردم ایران از قدرت برکنار شود و باید به‌خاطر جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی محاکمه شود.

تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۰آبان۱۴۰۰:

خبرنگار: هفته گذشته در واشنگتن نشست گروهک تروریستی منافقین برگزار شد و این گروهک با پرداخت رشوه به برخی از مقامات سابق ایالات متحده از اونها دعوت کرد و یک‌سری صحبت‌ها علیه کشورمان داشتند خواستم بدانم مواضع دستگاه دیپلماسی کشورمان در خصوص این نشست چی هستش متشکرم.

خطیب‌زاده سخنگوی وزارت‌ خارجه: ممنونم، ببینید ما این گروهک ورشکسته منافقین به‌صورت ادواری در برخی کشورها و در برخی نقاط این جلسات را برگزار می‌کند. البته تأسف برانگیزتر این هستش که با پول، برخی از مقامات کشورهای دیگر را تشویق می‌کنه که سخنرانی بکنند گاه گداری از شان سو استفاده‌هایی می‌کنند بر ضد مردم ایران و واقعاً شرم‌آوره که برخی از اینها که در این گروهک هم‌چنان باقی ماندند بر ضد مردم خودشون اقدام می‌کنند آنهایی که توبه کردند و برگشتند آغوش ملت براشون باز بوده من (قطعی) فکر می‌کنم هر عضوی از این گروهک ورشکسته که زودتر توبه بکنه و به آغوش ملت برگردد زندگی عادی را بسیار زودتر تجربه می‌کند

واکنش زبونانهٔ قضاییهٔ جلادان

نسبت به‌جاوید رحمان گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد

غریب آبادی دبیر به‌اصطلاح ستاد حقوق‌بشر قضاییه رژیم: گزارشگر به‌هر بیانیهٔ سیاسی علیه ایران می‌پیوندد و در تجمعات گروه‌های تروریستی حضور می‌یابد و مبنای گزارشات خود را بر اساس اطلاعات جانبدارانه و انحرافی قرار می‌دهد

سخنگوی مجاهدین: منفعت رژیم و همدستان و همریشان در برابر سخنرانی تاریخی مایک پنس، سکوت و سانسور و خفقان گرفتن بود. اما فضای سیاسی و اجتماعی فراتر از تاب و توان رژیم بود و باید زوزهٔ فرو خورده را به‌نحوی بیرون می‌ریخت. به‌ویژه که مایک پنس از جانب دهها میلیون مردم آمریکا درباره آلترناتیو آماده برای رژیم آخوندی که روزهایش به شمارش افتاده است و برپایی یک جمهوری دمکراتیک در ایران و نقش کانون‌های شورشی سخن گفت و ضرورت اجرای عدالت در مورد رئیسی جلاد ۶۷ را مورد تأکید قرار داد.

خامنه‌ای و روضه‌خوانهای سیاسی او نیز مانند خمینی از ۶۷ تا امروز سی و سه سال است خواب پنبه‌دانه‌ای کوتاه‌آمدن مجاهدین و دست برداشتن آنها از موضع‌شان و بازگشت به زیر قبای ملا را می‌بینند. اما منتظر باشید تا قیام و مقاومت خلق و مجاهدین خلق، بند از بند رژیم‌تان بگسلد.

اگر رژیم و همدستان و همریشان و مزدوران جرأت دارند و در رعشهٔ سرنگونی دست و پا نمی‌زنند، یک بار و فقط یک بار سخنرانی مایک پنس را به‌طور کامل از رادیو و تلویزیون خود پخش کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/98abac12-a5d8-4295-b187-a42cc0a1bf9e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات