728 x 90

سخنگوی مجاهدین: فراخوان گروه‌های مختلف بلوچ برای خیزش و اعتراض به دستگیری مولوی فتحی محمد نقشبندی

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین

- سخنگوی مجاهدین: فراخوان گروه‌های مختلف بلوچ برای خیزش و اعتراض به دستگیری مولوی فتحی محمد نقشبندی شایان حمایت همهٔ هموطنان در سیستان و بلوچستان و در سراسر ایران است

 

- مأموران و مزدوران اطلاعات عصر یکشنبه مولوی فتحی محمد نقشبندی پدر مولوی عبدالغفار امام جمعه اهل سنت راسک را دستگیر کردند.

- دستگیری مولوی خشم هموطنان بلوچ و اهل تسنن را برانگیخته و گروه‌های مختلف به اعتراض فراخوان داده‌اند.

- قضاییهٔ جلادان در زاهدان تحت عنوان «دادگستری سیستان و بلوچستان» علت دستگیری را «مواضع تند، تحریک کننده و هم‌سو با مخالفان امنیت و آرامش و دعوت مردم به‌آشوب و اغتشاشهای خیابانی» اعلام کرده است.

- قضاییهٔ جلادان می‌گوید مولوی نقشبندی بر مواضع اشتباه خود پافشاری کرده و گفته است که قصد دارد بر همین منوال و هم راستا با جریانهای معارض و معاند پیش رود و قصد اصلاح رویه خود را ندارد.

  • مولوی عبدالغفار نقشبندی: نیروهای سفاک رژیم آخوندی نیروهای بدنام اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه والد بزرگوار مرا طی تله‌یی که به چابهار فراخواندند در مسیر این عالم اهل سنت عالم کهنسال و پیر اهل سنت را با تحقیر و توهین بازداشت کردند.
  • مولوی عبدالغفار نقشبندی: ما در برابر یک رژیم سفاکی قرار داریم که همه نوع جنایتها رو برای خودشان حلال می‌دانند. تازه شنیدیم افرادی که متهمین ردیف اول و دوم در خلق فاجعه خونین زاهدان بودند به‌جای برکناری و مواخذه و محاکمه بر اختیار آنها افزوده شد.
  • مولوی عبدالغفار نقشبندی: قسم به ذات‌ الله که از عفت خواهرم نمی‌گذرم، از حیا و ناموس بلوچ نمی‌گذرم، از قطره قطرات خون شهدای زاهدان نمی‌گذرم، از خون پاک هموطنانم که در فراخنای مملکت من بیگناه بر زمین ریختید از اینها نمی‌گذریم.
  • جوانان شورشگر بلوچ بامداد دوشنبه در اعتراض به‌دستگیری امام جمعهٔ اهل سنت راسک در منطقه کورین زاهدان با برافروختن آتش جاده را بستند و با شعار مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر بسیجی خشم خودشان را فریاد کردند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3cadb89a-2769-45d9-bc7d-572978986ad1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات