728 x 90

از بانک‌های چین خواسته شد روابط خود را با رژیم ایران قطع کنند

بانک چینی
بانک چینی

از شش بانک چین خواسته شده است تا روابط خود را با رژیم ایران قطع کنند تا از دور زدن تحریم‌های بین‌المللی توسط رهبران تهران جلوگیری شود.

به گزاش آلگماینر به‌تاریخ ۱۳خرداد «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» (UANI) مستقر در واشنگتن دی سی، در بیانیه‌یی که روز جمعه منتشر شد، گفت، با بانکها تماس برقرار کرده است تا «درباره ماهیت رابطه آنها با رژیم ایران جویا شود و از هر یک از آنها خواسته تا روابط با تهران را قطع کنند».

UANI اشاره کرد، هر یک از این بانکها میزبان حساب‌هایی هستند که غالباً به دلار آمریکا است «که در نهایت توسط شرکت‌های ایرانی و مؤسسات بانکی تحریم‌شده توسط ایالات متحده کنترل می‌شوند».

یکی از دارندگان این حسابها بانک پارسیان ایران است که توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا به تأمین مالی شرکتهایی که درآمد نیروی شبه‌نظامی بسیج را افزایش می‌دهند متهم شده است.

بسیج که اغلب توسط رژیم برای سرکوب وحشیانه اعتراضات داخلی به کار گرفته می‌شود، یکی از اجزای سپاه پاسداران است که خود در فهرست «سازمانهای تروریستی خارجی» آمریکا قرار دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2fe29bac-65cb-4b42-b7eb-40c5989103f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات