728 x 90

خامنه‌ای و نمک پاشیدن بر زخم مردم داغدار آبادان

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع روز شنبه ۱۴خرداد در سخنرانی خود در سالمرگ خمینی دجال، نمک پاشیدن بر زخم مردم داغدار آبادان را سیزده روز پس از فاجعه مرگبار متروپل ادامه داد و با بی‌اعتنایی به ۴۱کشته و دهها مفقود در زیر آوارها، به‌تعریف و تمجیدی نفرت‌انگیز از سرکردگان حاکمیت فاسد آخوندی پرداخت.

خامنه‌ای گفت: انسان می‌بیند که در قضیه آبادان یک وزیر سه چهار روز شبانه روز بر سر آن کار می‌رود می‌ایستد و این خودش خیلی کار مهمی است.

ولی‌فقیه ارتجاع در منتهای وقاحت سفر رئیسی جلاد پس از ۱۱روز به آبادان را خیلی با ارزش خواند و گفت: این‌که رئیس‌جمهور یا معاون او می‌روند با آسیب زدگان قضیه ملاقات می‌کنند اینها خیلی با ارزش است.

 

نمک پاشیدن خامنه‌ای بر زخم مردم داغدار آبادان ۱۳روز پس از فاجعه مرگبار متروپل بر سر قبر خمینی

همراه با تلاش بی‌حاصل برای انداختن تقصیر به گردن عاملان مجهول‌الهویهٔ‌ خرابکاریها

خامنه‌ای:

توصیه من اینه امروز که دشمن درصدد تخریب مسئولان انقلابیست وظیفه قدر شناسی وظیفه سنگینی است باید از مسئولان قدر شناسی کرد. واقعاً گاهی اینه که انسان می‌بینه در قضیه آبادان یک وزیر سه چهار روز شبانه روز بر سر اون کار می‌ره می‌ایسته خودش این خیلی کار مهمی است. این‌که رئیس‌جمهور محترم یا معاون او می‌رن به آسیب زدگان قضیه ملاقات می‌کنن به اونها تسلا می دن آرامش میدن به دلهای اونها اینها خیلی با ارزشه.

از اینها باید قدر شناسی بشه، البته عاملان خرابکاریها هم باید مجازات بشن هم در همین قضیه آبادان و هم در هر قضیه دیگری اونهایی که عامل خرابکاری هستند باید البته مجازات بشن.

 

خمینی امام شقاوت‌پیشه‌گان اهل گریهٔ سحر بود و در معرض الهام الهی و اهل لطافت روحی بود!

خامنه‌ای:

امام با الهام الهی! حقیقتاً با الهام الهی که خود امام هم بعداً این را گفتند به مردم گفت بیایید در خیابان ها، اهل گریه سحر بود! مرحوم حاج احمد آقا به بنده گفت که سحرها که امام بلند می‌شوند و گریه می‌کنند در نماز و در دعا این دستمال معمولی که ایشان دارند کفاف نمی‌دهد برای ایشان حوله می‌گذاریم، حوله دست و رو خشک کنی برای اشک و اینها، اهل این معنویتها اهل اینها بود، اهل لطافت روحی بود!

 

خامنه‌ای بر سر قبر خمینی: هلاکت‌های دستجمعی سردمداران نظام مطلقاً در دل امام تأثیر نگذاشت که ایشان را مأیوس کند!

خامنه‌ای:

این همه حوادث در همان سال‌های اول انقلاب رخ داد این شهادتها، شهادتهای دسته‌جمعی حوادث گوناگون، مطلقاً در دل امام این تأثیر را نگذاشت که ایشان را مایوس بکند.

 

خامنه‌ای به‌رغم حمایت خمینی از کودتای ننگین ۲۸ مرداد علیه دولت ملی دکتر مصدق

ادعا کرد خمینی دنبال این بود که سقف نکبت‌بار حکومت پهلوی را از روی سر ملت بردارد

خامنه‌ای:

اما آیا در زیر سقف نکبت‌بار حکومت پهلوی و یا هر حکومت یا حکومت وابسته‌ای می‌شود اقامه حق و عدل کرد، طبعا نه. پس می‌شود هدف بعدی این‌که انسان این سقف را بشکافد، امام دنبال این حرکت بود که این سقف نکبت‌بار حکومت پهلوی را از روی سر این ملت بردارد، برطرف کند.

 

کپی‌برداری سخیف از فرهنگ مجاهدین: خمینی می‌خواست آینده را از گذشته به کلی جدا کند! نگذارید دشمن از انقلاب شما هویت‌زدایی کند!

خامنه‌ای:

حرکت امام در دوران ایجاد جمهوری اسلامی سعی امام این بود نقشه راه امام این بود که طرح جدید را از گذشته منحط کشور جدا کند آینده را از گذشته به کلی جدا کند.

توجه کنید در پایان عرایضم چند توصیه می‌خواهم بکنم. چند توصیه می‌خواهم بکنم به فعالان عرصه انقلابی - اجتماعی- سیاسی و اقتصادی. افراد فعال چه جوانان چه دیگران، چند تا توصیه می خواهم عرض بکنم. یک توصیه این است که نگذارید ضد انقلاب و دشمن از انقلاب شما هویت‌زدایی کنه.

 

خامنه‌ای با باد و بلوف آخوندی بر سر قبر خمینی رژیم مادون سرمایه‌داری ولایت فقیه را

روی دست لیبرال دموکراسی و کمونیسم جلوه داد

خامنه‌ای:

لذا امام از آن دو مکتبی که آن روز در دنیا رایج بود یعنی لیبرال دموکراسی سرمایه محور تا رژیم کمونیستی دیکتاتوری محور از هر دوی اینها جمهوری اسلامی را جدا کند لذا یکی از شعارهای اصولی امام شعار نه شرقی نه غربی بود.

جبهه گسترده دشمن از اول حکومت آخوندی و غیظ خامنه‌ای از سفر پمپئو به آلبانی و دیدار از قرارگاه مجاهدین و ترس از قرار گرفتن مردم در برابر نظام در اعتراضات

خامنه‌ای:

البته نقش دشمنی دشمنان هم نباید نادیده گرفته بشود جبهه گسترده دشمن از اول انقلاب وارد میدان شد.

توجه کنید من درباره همین مسأله طمعهای دشمنان نقشه‌های دشمنان توطئه‌های دشمنان خوابهای آشفته‌یی که دشمنان برای ملت ایران می‌بینند یک نکته مهمی را عرض بکنم که به نظر م مهمه. دو جزء داره این نکته یکی این است که امروز مهمترین امید دشمنان برای ضربه زدن به کشور امید بستن به اعتراضات مردمی است. می خواهند امیدشون به اینه که بلکه بتوانند با کارهای روانی بافعالیت‌های اینترنتی و فضای مجازی و انواع و اقسام حیله‌ها با پول با مزدور پروری مردم را در مقابل نظام اسلامی و جمهوری اسلامی قرار بدهند.

این محاسبه غلط است که خیال کنند می‌توانند ملت ایران را در مقابل نظام اسلامی قرار بدهند. می‌توانند در مقابل جمهوری اسلامی عاملی را قرار بدهند که می‌دانند جمهوری اسلامی به آن عامل خیلی اهمیت می‌دهد و آن عامل مردم است. توجه کنید توجه کنید این اشتباه را آمریکایی‌ها چرا می‌کنند چون مشاورینی دارند که ان مشاوران ایرانیان خائنی هستند که به آنها مشورت می‌دهند (شعار مرگ بر منافق).

 

دیدار مایک پمپئو با خانم مریم رجوی در اشرف۳ - 0

دیدار مایک پمپئو با خانم مریم رجوی در اشرف۳ - 1

دیدار مایک پمپئو با خانم مریم رجوی در اشرف۳ - 2

 

خامنه‌ای:

این اشتباه را آمریکایی‌ها چرا می‌کنند چون مشاورینی دارند که ان مشاوران ایرانیان خائنی هستند که به آنها مشورت می‌دهند (شعار مرگ بر منافق).

این مشاوران این مشاوران خیانتکار خب به کشور خودشان که خیانت می‌کنند اما در واقع به آنها هم خیانت می‌کنند، چرا، چون بدون اطلاع صحیح به آنها مشورت می‌دهند، آن بیچاره‌ها هم طبق مشورت اینها عمل می‌کنند شکست می‌خورند. یکی از حرفهای آنها از مشورتهای آنها همین است که شما رو ملت ایران برای مقابله با نظام اسلامی و جمهوری اسلامی حساب کنید. ملت ایران از دین از نظام اسلامی از روحانیت‌زده شدند. می‌توانید روی اینها حساب کنید اینها می‌ایستند در مقابل نظام اسلامی این را این مشاوران ناآگاه و خائن، خائن به هر دو طرف به اربابان آمریکایی شون می‌گویند پول می‌دهند، آنها هم همین را تحلیل می‌کنند توی صحبت هایشان می‌گویند توی مجلس سنایشان می‌گویند توی جاهای مختلف این را تکرار می‌کنند در داخل هم یک عده آدم ساده‌لوح تعداد معدود البته خوشبختانه آدمهای ساده‌لوح قبول می‌کنند.

 

پاس دادن عنوان ارتجاع و ارتجاعی از سوی ارتجاع دینی و آخوندی به جانب ارتجاع سلطنتی

دیگ به دیگ می‌گوید رویت سیاه!

خامنه‌ای:

توضیه بعدی، نگذارید رگه‌های ارتجاع در کشور نفوذ کنند و جاگیر بشوند. مرتجع یعنی چه؟ ما وقتی می‌گیم مرتجع، بعضی‌ها ذهنشون میره به کسی که یک عرقچینی سرشه و، نه، مرتجع اون کسی است که در سیاست و سبک زندگی تابع سیاست و سبک زندگی غربی است. این مرتجعه. این در کشور ما بود. در دوران حاکمیت فاسد و وابسته پهلوی، سبک زندگی غربی در کشور بود. انقلاب آمد آنرا پس زد. هر کس برگرده به اون، مرتجعه. ممکنه این شخصی که مرتجعه، تیشرت و شلوار لی و پاپیون و ادکلن فرانسوی هم بزنه. اما مرتجعه. هر کسی که به سمت زندگی و فرهنگ و سبک زندگی غربی بره، این مرتجعه. نگذارید کشورتون به سمت ارتجاع بره. نگذارید ارتجاع در بدنه کشور جاگیر بشه و نفوذ کند.

 

نگذارید وانمود کنند کشور به بن‌بست رسیده

خامنه‌ای:

نگذارید کسانی اینجور وانمود کنند که کشور به بن‌بست رسیده، الآن در فضای مجازی کسانی کارشون همینه حالا آیا از روی غفلت می‌کنند یا پول می‌گیرند من نمیدونم می‌خوان وانمود کنند کشور به بن‌بست رسیده، نه کشور به بن‌بست نمی‌رسه.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12e89ca0-ca7f-40c8-92bc-a2cb2498045d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات