728 x 90

خودداری فرودگاههای بین‌المللی، از سوخت رسانی به هواپیماهای رژیم

شرکت هواپیمایی ایران ایر
شرکت هواپیمایی ایران ایر

فرودگاههای بین‌المللی از سوخت رسانی به هواپیماهای رژیم ایران به‌دلیل تحریم خودداری می‌کنند. مرتضی دهقان از معاونان سازمان هواپیمایی رژیم با اعتراف به این موضوع گفت: اشکالاتی که در سیستم سوخت رسانی به پروازهای ایرانی در برخی فرودگاههای بین‌المللی به وجود آمده، هم‌چنان ادامه دارد.

دهقان گفت: با وجود رایزنیها و مذاکرات ایران، متأسفانه مشکل سوخت رسانی ادامه دارد، گفت: امیدوارم هر چه سریع‌تر این مشکلات برطرف شود.

خبرگزاری رسمی رژیم نوشت: پرواز شماره ۷۲۱ هواپیمایی ایران ایر به مقصد فرانکفورت که هفته گذشته با تأخیر هشت ساعته ایران را به مقصد آلمان ترک کرد در شهر آنکارا در ترکیه برای سوخت‌گیری مجبور به توقف ۴ساعته شد.

 

محمد اسلامی ‌وزیر راه و شهرسازی رژیم آخوندی روز ۴بهمن۹۷ در جمع خبرنگاران در واکنش به تحریم شرکت هواپیمایی ماهان ایر توسط آلمان گفت: «ایران‌ایر هم در لیست تحریم قرار گرفته است».

 

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی رژیم آخوندی روز پنجشنبه ۴بهمن در واکنش به تحریم پروازهای ماهان توسط آلمان گفته است: «همه شرکتها و صنعت هوایی ما را تحریم کرده‌اند، ماهان هم یکی از این شرکتهاست.شماره و لیست هواپیماهای ایران‌ایر هم در لیست تحریم قرار گرفته است».

 

دولت لبنان روز ۱۹آبان ۹۷ به شرکتهای نفتی این کشور در فرودگاه بین‌المللی (رفیق حریری) که دست‌اندرکار تأمین سوخت برای هواپیماها هستند ابلاغ کرد که به هواپیماهای خطوط هوایی رژیم ایران سوخت داده نشود. به گزارش اورینت وابسته به اپوزیسیون سوریه، شرکتها این یادداشت را امضا کرده و به کارمندان خود برای اجرا و التزام به آن ابلاغ کرده‌اند. در این یادداشت به کلیه ناظران شرکتها در فرودگاه گفته شده است که هیچ کارمندی حق ندارند هواپیماهای وابسته به شرکت ایران‌ایر و ماهان ایر سوخت بدهند.

خبرگزاری رویترز ۱۲آبان ۹۷ به‌ نقل از رسانه‌های ترکیه گزارش داد: روز جمعه چند هواپیمای (رژیم) ایران از سوخت‌گیری در فرودگاههای استانبول منع شدند. این امر باعث لغو شدن دست‌کم یک پرواز شد و هواپیماهای دیگر هم تعداد مسافرانشان را کاهش دادند تا بتوانند با سوخت کم‌تری پرواز کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12a21997-3d4f-4dd7-8f85-226b34487aae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات