728 x 90

زیدآبادی: پایه‌های اقتصاد ایران بسیار ضعیف و در مواردی ویران شده

قیام ایران
قیام ایران

روزنامه حکومتی اعتماد سه‌شنبه ۲۳فروردین با انتشار مطلبی به قلم زیدآبادی از باند مغلوب، نسبت به آینده نظام هشدار داد و با ابراز وحشت از آینده نظام نوشت: «دولت رئیسی آخرین فرصت برای همه است حتی آنان که آرزوی شکست آن را دارند. پایه‌های اقتصاد ایران بسیار ضعیف و در مواردی ویران شده، اقتصاد، سیاسی‌ترین مسأله ایران است؛ اکنون اقتصاد سرنوشت است».

زیدآبادی در ادامه افزود: «بارها گفته‌ام اقتصاد، سیاسی‌ترین مسأله ایران است اما اکنون باید گفت که اقتصاد سرنوشت است! بدون سامان‌یابی اقتصاد، کشور ثابت و آرامش خود را از دست می‌دهد، اما سامان دادن به اقتصاد با توجه به مختصات سیاسی و فرهنگی کشور، به امری فوقِ دشوار تبدیل شده است».

وی همچنین گفت: «به هر حال، دولت رییسی فرصت چندانی در اختیار ندارد. بدبختانه در پشتِ ناکامی و شکست او فرصتی برای دیگران هم نهفته نیست. از این رو، سوگمندانه باید گفت که دولت او آخرین فرصت برای همه است حتی همه آنان که آرزوی ناکامی و شکست آن را دارند!»

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46c4f79c-18ed-43da-9b21-bbac4e15edc8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات