728 x 90

زوزه‌های وحشت لباس شخصیهای خامنه‌ای علیه مجاهدین در برابر سفارت سوئد در تهران

زوزه‌های وحشت لباس شخصیهای خامنه‌ای علیه مجاهدین در برابر سفارت سوئد در تهران
زوزه‌های وحشت لباس شخصیهای خامنه‌ای علیه مجاهدین در برابر سفارت سوئد در تهران

زوزه‌های وحشت لباس شخصیهای خامنه‌ای علیه مجاهدین در برابر سفارت سوئد در تهران با شعار «اخراج مجاهدین حرف اصلی ما»

ما خواستار ملغی شدن دادگاههایی هستیم که به مجاهدین فرصت می‌دهد!

ما خواستار ملغی شدن جلسه حمایت قضایی از مجاهدین هستیم!

 

خبرگزاری قضاییه جلادان: الله کرم با صدایی بلند از سفیر سوئد خواست تا به گفتگو بپردازد که به این درخواست پاسخی داده نشد!

تجمع‌کنندگان به مدت ۵دقیقه سکوت داشتند تا مسئولان سفارتخانه برای گفتگو از سفارت خارج شوند که این اقدام نیز نتیجه‌ای در بر نداشت!

 

خبرگزاری قضاییه جلادان (میزان) ۷اردیبهشت۱۴۰۱:

تجمع اعتراضی علیه حمایت کشور سوئد از مجاهدین با عنوان سوئد مأمن امن برای تروریستها، صبح امروز با حضور تعدادی از خانواده کشته‌های ترور در مقابل سفارت سوئد برگزار شد.

تجمع‌کنندگان شعار‌هایی از قبیل اروپا، اروپا عدالت قضایی، مرگ بر نوکر امپریالیسم، ای سفیر سوئد، خجالت خجالت، اخراج مجاهدین حرف اصلی ما را در این تجمع اعتراضی سر دادند.

تجمع‌کنندگان با پلاکارد‌هایی منقوش به دستگاه قضایی سوئد در دام تروریستها، سوئد مأمن امن برای تروریستها، دستگاه قضایی سوئد پاسخ ۱۷۰۰۰خانواده کشته‌ها را بدهد، زمان آزمون عدالت اروپا فرا رسیده است خشم و انزجار خود نسبت به حمایت سوئد از مجاهدین و سایر گروه‌های تروریستی مورد حمایت این کشور را نشان دادند.

حسین الله کرم، سخنران این تجمع اعتراضی با صدایی بلند از سفیر سوئد خواست تا با تجمع‌کنندگان به مناظره و گفتگو بپردازد که به این درخواست پاسخی داده نشد.

در ادامه تجمع‌کنندگان به مدت ۵دقیقه سکوت داشتند تا به نوعی مسئولان این سفارتخانه را ترغیب کنند، برای گفتگو با تجمع‌کنندگان از سفارت خارج شوند که این اقدام نیز نتیجه‌ای در بر نداشت.

سخنران این تجمع اعتراضی در ادامه مجدداً بر این نکته تأکید کرد که ما خواستار ملغی شدن دادگاه‌های هستیم که به مجاهدین فرصت می‌دهد. هم‌چنین ما خواستار ملغی شدن جلسه حمایت قضایی از مجاهدین هستیم.

خبرگزاری قضاییه جلادان در ادامه نوشت: گفتنی است دستگاه قضایی سوئد از دو سال و چند ماه پیش... یک ایرانی به نام حمید نوری را بازداشت و در سلول انفرادی نگه داشته است و در حال محاکمه وی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/876a25fe-9a0d-4962-b958-3849b233cc74"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات