728 x 90

زلنسکی: رژیم ایران «متحد سیاست نسل‌کشی روسیه» است

زلنسکی رئیس جمهور اوکراین
زلنسکی رئیس جمهور اوکراین

زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین شامگاه چهارشنبه ۳۰ آذرماه در سخنرانی خود در کنگره آمریکا روابط بین روسیه و ایران را کمک «یک تروریست» به یک «تروریست دیگر» توصیف کرد.
ولودیمیر زلنسکی در ادامه گفت: روسیه در این راه یک متحد پیدا کرد. در این سیاست نسل‌کشی ایران صدها پهپاد مرگبار ایرانی به روسیه فرستاده شد که به تهدیدی برای زیرساختهای حیاتی ما تبدیل شدند. این‌گونه است که یک تروریست، [تروریست] دیگری را پیدا کرده است... .

نیویورک تایمز، چهارشنبه شب ۳۰آذر در گزارشی از سخنرانی زلنسکی در مقابل کنگره آمریکا نوشت:
رئیس‌جمهور اوکراین درخواستی احساسی برای حمایت بیشتر آمریکا ارائه کرد و قول داد که کشورش در جنگ با روسیه پیروز خواهد شد.

وی به کنگره گفت:... «پول شما خیریه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری در «امنیت جهانی و دموکراسی» است. اگر پاتریوتهای شما ترور روسیه علیه شهرهای ما را متوقف کنند، به میهن‌پرستان اوکراینی اجازه می‌دهد تا تمام تلاش خود را برای دفاع از آزادی ما انجام دهند. وقتی روسیه نمی‌تواند با توپخانه خود به شهرهای ما برسد، سعی می‌کند آنها را با حملات موشکی نابود کند. بیشتر از آن، روسیه در این راه یک متحد پیدا کرد. در این سیاست نسل‌کشی ایران صدها پهپاد مرگبار ایرانی به روسیه فرستاده شد که به تهدیدی برای زیرساختهای حیاتی ما تبدیل شدند. این‌گونه است که یک تروریست، [تروریست] دیگری را پیدا کرده است... .
کریسمس را جشن خواهیم گرفت. کریسمس را جشن می‌گیریم و حتی اگر برقی نباشد، چراغ ایمان ما به خودمان خاموش نخواهد شد. اگر روسیه اگر موشک‌های روسیه به ما حمله کنند، ما تمام تلاش خود را برای محافظت از خود انجام خواهیم داد. اگر با پهپادهای ایرانی به ما حمله کنند و مردم ما مجبور شوند شب کریسمس به پناهگاههای بمب‌گذاری بروند، اوکراینی‌ها هم‌چنان سر سفره کریسمس می‌نشینند و یکدیگر را تشویق می‌کنند. و ما نمی‌دانیم، مجبور نیستیم خواسته همه را بدانیم، زیرا می‌دانیم که همه ما، میلیون‌ها اوکراینی، آرزوی یکسانی داریم: پیروزی. فقط پیروزی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/68d58b2e-0c9d-49a0-b41f-4c96c40b6367"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات