728 x 90

ریچارد گلدبرگ: دولت بایدن لازم است فشار حداکثری بر رژیم ایران اعمال کند

ریچارد گلدبرگ
ریچارد گلدبرگ

ریچارد گلدبرگ مشاور امنیت ملی سابق در دوره دونالد ترامپ در گفتگویی با فاکس نیوز درباره رژیم ایران و فشار حداکثری گفت: دولت بایدن لازم است فشار حداکثری بر رژیم ایران اعمال کند.
ریچارد گلدبرگ گفت: اعتراضات در ایران حالا یک جنبش و یک انقلاب است و رژیم نمی‌داند که چطور این وضعیت را کنترل کند. البته مردم را می‌کشد و صدها نفر کشته شده‌اند اما نتوانسته است اراده مردم را متوقف کند.
کافی است جو بایدن پای میکروفون بیاید و بگوید توافق اتمی و مذاکره با این رژیم روی میز نیست آن وقت ما به سازمان ملل می‌رویم و تحریم‌های اسنب بک یا ماشه را اعمال می‌کنیم. کاری که بایدن همان اول متوقف ساخت. بعد ما شرکتها و بانک‌های چینی را که به ایران کمک می‌رسانند را مورد تحریم قرار می‌دهیم و حسابرسی می‌کنیم. بعد باید دید مردم ایران چه نیاز دارند و با حمایت حداکثری وارد شد نه این‌که فقط بگوییم استارلینک آزاد، بلکه باید کمک کرد و از جمله با اطلاعات لازم و با حملات سایبری به نقاط کلیدی و ما اینها را در زمان اتحاد شوروی انجام دادیم و با همین کارها ریگان رژیم شوروی را پایین کشید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/50a44190-e587-4531-9b31-31150d0db5c7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات