728 x 90

رویترز – مریم رجوی در گردهمایی جهانی: مأموریت نسل ما سرنگونی رژیم جنایتکار آخوندها و احیای حقوق پایمال شده تمامی مردم ایران است

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی جهانی ایران آزاد - ۲۷تیر۹۹
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی جهانی ایران آزاد - ۲۷تیر۹۹

خبرگزاری رویترز روز ۲۷تیر۹۹ در گزارشی از گردهمایی جهانی ایران آزاد که با۳۰هزار نقطه در ایران و ۱۰۰کشور جهان با مجاهدین در اشرف۳ در ارتباط زنده اینترنتی شرکت داشتند نوشت: اپوزیسیون ایران دو سال بعد از توطئه بمب‌گذاری خنثی شده، از حمایت پشتیبانان در اینترنت برخوردار می‌شود.

خبرگزاری رویترز افزود: اپوزیسیون ایرانی در تبعید که هدف بمب‌گذاری خنثی شده در فرانسه دو سال پیش بود روز جمعه گردهمایی در اینترنت برگزار کرد و با وجود شیوع ویروس کرونا به‌دنبال فشار بر دولت تهران بود.

شورای ملی مقاومت ایران (ان.سی.آر.آی) جناح فراگیر اپوزیسیون تبعیدی که به‌دنبال پایان دادن به حکومت ایران است سنتاً گردهمایی انبوهی هر ساله در حومه پایتخت فرانسه برگزار می‌کرد.

شورای ملی مقاومت تا جایی که به اولین گروهی که برنامه اتمی مخفی ایران را در سال ۲۰۰۲ افشا کرد برگردد احتمالاً مسئول با نفوذترین جنبش اپوزیسیون طی سالیان می‌باشد.

۱۸سناتور کنونی آمریکا در میان کسانی بودند که روز جمعه سخنرانی کردند کما این‌که رودی جولیانی وکیل شخصی پرزیدنت دونالد ترامپ که مکرراً از این گروه حمایت کرده نیز سخنرانی کرد.

شیوع کووید۱۹ شورای ملی مقاومت را مجبور ساخت که گردهمایی را به‌صورت مجازی برگزار کند.

شورای ملی مقاومت گفت این گردهمایی به ۳۰هزار مکان در ایران و ۱۰۰کشور در سراسر جهان وصل بود.

مریم رجوی رهبر این گروه در خلال این گردهمایی ۶ساعته گفت: «مأموریت نسل ما سرنگونی رژیم جنایتکار آخوندها و احیای حقوق پایمال‌شده تمامی مردم ایران است» .

این گردهمایی مجازی درست دو روز بعد از آن بود که به دیپلمات ایرانی و سه نفر دیگر دستور داده شد که در بلژیک به‌خاطر نقش آنها در توطئه خنثی‌شده برای انجام حمله بمب‌گذاری در گردهمایی شورای ملی مقاومت در نزدیکی پاریس در سال۲۰۱۸، محاکمه شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/577a80e4-b095-4678-bc68-7be17d56af4f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات