728 x 90

رونمایی سپاه پاسداران مافیای غارت از واکسن نو ترکیب نورا

نمکی وزیر بهداشت رژیم - پاسدار سلامی
نمکی وزیر بهداشت رژیم - پاسدار سلامی

سپاه پاسداران علاوه بر این‌که در همه نهادهای غارتگر و مافیای واکسن سهم عمده دارد، روز ۶تیر در خبرگزاری خود اعلام کرد: آیین رونمایی از واکسن نو ترکیب نورا تولید شده در دانشگاه علوم پزشکی (ضد) بقیه‌الله سپاه پاسداران آغاز و فرایند کارآزمایی بالینی این واکسن صبح امروز با حضور سلامی فرمانده کل و نمکی وزیر بهداشت برگزار شد.

در این نمایش نمکی وزیر بهداشت رژیم به‌طور مضحکی ادعا کرد رژیم قصد دارد واکسنهای (بی‌اعتبار و غیرشفاف) خودش را به سایر کشورها صادر کند.

نمکی، وزیر بهداشت رژیم گفت: ما در ماه‌های آینده نه تنها کمبود واکسن نخواهیم داشت بلکه ریل‌گذاری کردیم که واکسن ما در اقصی نقاط جهان همان‌طور که فرمودید که درها را بر تهی دستان جهان قلدران و زورگویان بسته‌اند، انشاالله بتوانیم واکسن صادر کنیم! (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۶تیر)

پاسدار سلامی سرکرده کل سپاه پاسداران نیز از طرح‌های حکومت آخوندی برای تجارت و بازی‌کردن با جان مردم پرده برداشت و با دجالبازی و دعاوی مسخره‌یی گفت: به اندازه کشورهایی که تولید کرده‌اند تنوع واکسن داریم.

پاسدار سلامی، سرکرده کل سپاه پاسداران ۶تیر ۱۴۰۰ گفت:

من فکر می‌کنم دیگه الآن وقت که ما به آمریکایی‌ها بگیم که ما بهتون واکسن میدیم، اگر کمبودی داریم ما حاضریم کمک‌تون کنیم.

سرکرده سپاه خامنه‌ای هم‌چنین به اختصاص دادن سرمایه‌های مردم ایران به جنگ‌افروزی در بحبوحه کرونا اذعان کرد:

ما پرنده‌های پهن‌پیکر بدون سرنشینی داریم که هفت هزار کیلومتر حرکت می‌کنند، پرواز می‌کنند بدون خلبان در همان نقطه یا هر نقطه دلخواه دیگری می‌نشینند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/707f1a67-d5ff-4266-a0c2-45500810fe09"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات