728 x 90

روزنامه متعلق به وزیر راه و شهرسازی دولت جلادان: پارلمان ایتالیا در جلسه کمیته استماع خود از مریم رجوی به‌عنوان مهمان ویژه دعوت به‌عمل آورد

دیدار و سخنرانی خانم مریم رجوی در پارلمان ایتالیا
دیدار و سخنرانی خانم مریم رجوی در پارلمان ایتالیا

روزنامه متعلق به وزیر راه و شهرسازی دولت جلادان: پارلمان ایتالیا در جلسه کمیته استماع خود از مریم رجوی به‌عنوان مهمان ویژه دعوت به‌عمل آورد

 

روزنامه وطن امروز متعلق به مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی رئیسی جلاد روز ۲۴تیر ۱۴۰۲ درباره دیدار و سخنرانی خانم مریم رجوی در پارلمان اروپا نوشت: پارلمان ایتالیا در تازه‌ترین اقدام ضد نظام‌ خود میزبان مریم رجوی شد.

در تازه‌ترین مورد از حمایت اروپایی‌ها از مجاهدین و در حالی که این روزها چهره مجاهدین در افکار عمومی جهان بیش از گذشته نمایان شده، پارلمان ایتالیا در اقدامی توسط برخی اعضای سنا روز چهارشنبه ۲۱تیر در جلسه کمیته استماع خود، از مریم رجوی به‌عنوان مهمان ویژه جلسه دعوت به‌عمل آورد.

حمایت دولت ایتالیا از مجاهدین مسأله‌ای است که دود آن بیش از هر طرفی به چشم رم خواهد رفت. اساساً عواقب این‌گونه اقدامات دولت ایتالیا مبنی بر مداخله آشکار در امور داخلی ایران که در جهان دیپلماسی و سیاست خارجی به‌معنای خصومت آشکار و اقدام مستقیم علیه امنیت یک کشور تفسیر می‌شود، کاملاً برعهده دولت ایتالیا خواهد بود و این کشور باید عواقب احتمالی حمایت و میزبانی خود از یک گروهک تروریستی را بپذیرد.

در جریان اغتشاشات پاییز سال قبل مقامات کشورهای اروپایی در مداخله‌ای آشکار در امور ایران، طی اظهارنظراتی که داشتند و البته با صدور بیانیه‌هایی، به حمایت از آشوبگران ایران می‌پرداختند. ایتالیا نیز از جمله کشورهای اروپایی بود که خود را ملزم به حمایت از اپوزیسیون ایرانی می‌دانست.

اما اکنون ماه‌ها از پایان اغتشاشات می‌گذرد و حامیان اصلی جریان آشوب و ترور در ایران از جمله آمریکا و فرانسه نیز با توجه به ناکامی پروژه براندازی ایران، حداقل در حال حاضر حمایت خود از گروه‌های اپوزیسیون را قطع کرده‌اند اما به نظر می‌رسد ایتالیا نمی‌تواند باور کند پروژه براندازی جمهوری اسلامی برای چندمین بار با شکست مواجه شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af10c817-75de-47f2-a9a9-74f9fdb75917"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات