728 x 90

رسانه حکومتی: سکوت مبهم دولت (؟!)

افزایش بیماران مبتلا به امیکرون در ایران
افزایش بیماران مبتلا به امیکرون در ایران

روزنامه حکومتی اعتماد ۱۱بهمن، در مورد لجام گسیختگی کرونا و «ضرورت تعطیلی دو هفته‌یی» که سردمداران حکومتی عامدانه در قبال آن سکوت پیشه کرده‌اند اعتراف کرد.
اعتماد نوشت:... بنا بر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه‌روز ۹ تا ۱۰بهمن ۲۱۹۹۶ مبتلای کرونا در کشور شناسایی شدند و ۴۴بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
به استناد این تعداد مبتلای جدید، در شبانه‌روز ۹ تا ۱۰بهمن، در هر ساعت ۹۱۶.۵ نفر از جمعیت کشور به کرونا مبتلا شده‌اند در حالی‌که در مقایسه با گزارش روزانه روز ۱۰دیماه که در یک شبانه‌روز (۹ تا ۱۰دی) ۱۷۰۳ مبتلای جدید کرونا در کشور شناسایی شد، در هر ساعت ۷۰.۹ نفر به کرونا مبتلا شده بودند. به استناد گزارش دیروز وزارت بهداشت، تعداد بستریهای بیماران بدحال هم در حال افزایش است چنانکه از مبتلایان جدید، ۱‍۲۰۹ نفر به‌علت شدت علایم بستری شده‌اند. هم‌چنین گزارشها نشان می‌دهد که تعداد کودکان مبتلا هم افزایش یافته است. 

وخامت شرایط شیوع بیماری در حالی است که دیروز دبیر کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا بر ضرورت تعطیلی دو هفته‌یی تمام فعالیت‌های منجر به تراکم جمعیت در کل کشور تأکید کرد اما این تأکید... با سکوت مبهم دولت مواجه شده (روزنامه حکومتی اعتماد ۱۱بهمن). 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4b993d88-86a5-49a3-900b-e5c4c3da66a5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات