728 x 90

رسانه حکومتی: دولت سعی می‌کند حداقل در خصوص بیماری کرونا به دستاوردسازی کاذب بپردازد

کرونا در ایران
کرونا در ایران

لزوم تصمیم ویژه برای شرایط کرونایی، عنوان روزنامه حکومتی همدلی است که به بی‌تفاوتی عامدانه سران نظام آخوندی در مورد گسترش افسارگسیخته کرونا اعتراف می‌کند و در مقابل سعی می‌کند «در خصوص بیماری کرونا به دستاوردسازی کاذب بپردازد».

همدلی نوشت: در ایران اما علی‌رغم خروش بیماری در سطح جهان و از جمله کشور چین، روند عادی‌سازی بیماری ادامه دارد و مراقبت‌های بهداشتی فردی و عمومی به کمترین سطح خود از شناسایی رسمی ویروس کرونا در کشور در بهمن‌ماه سال۱۳۹۸ رسیده است. تعداد فوتی‌ها در تهران و شمار بستری در ۱۶استان کشور رو به افزایش نهاده و تعداد شهرهای نارنجی و قرمز پس از سونامی مسافرتها و بازگشایی بی‌درنگ مدارس و دانشگاهها چندین برابر شده است...
همدلی با اشاره به گوشه‌ای از تلفات ناشی از موج اومیکرون افزود: موج اومیکرون در ایران ۷۰۰۰نفر تلفات داشته است و دولت در این کشور هم‌چنان بیماری را دست‌کم می‌گیرد و به خیال این‌که امید و انتظار مثبت از دولت در جامعه به‌وجود آمده است، سعی می‌کند حداقل در خصوص بیماری کرونا به دستاوردسازی کاذب بپردازد و به‌اصطلاح با به‌خطر انداختن سلامت و جان مردم در وانفسای کرونا، بازگشایی‌ها و استمرار آن را تعبیر به مشارکت، نشاط و سرمایه اجتماعی نماید. .
... کی و کجا دیده‌شده است که مردم کشورمان از کوچک و بزرگ این‌قدر به‌سرعت پشت سر هم فوت کنند؟! (روزنامه حکومتی همدلی ۲۹فروردین).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/086f0501-54a0-4958-9bca-f64d731bae17"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات