728 x 90

رحیمی جهان آبادی عدم دخالت در منطقه را مشروط به حذف سپاه از لیست تروریستی کرد

رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارتجاع
رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارتجاع

رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارتجاع با ابراز ترس و نگرانی «‌تعلل» خروج نام سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی وزارت‌خارجه آمریکا اظهار داشت: آمریکاییها می‌خواهند میان مسائل منطقه‌ای و سپاه پیوند ایجاد کنند.
وی با اعتراف به ادامه فعالیت‌های هسته‌یی رژیم گفت:... در واقع خروج ترامپ برای آمریکاییها دستاوردی نداشته زیرا ایران به‌لحاظ تعداد سانتریفیوژ، سطح غنی‌سازی و غیره در شرایط بهتری از قبل برجام قرار دارد. .
وی با اشاره به مختصات پایین نظام در تعادل کنونی گفت:... در واقع آنها می‌خواهند زمینه مذاکرات منطقه‌ای را مطرح کنند که ما بنایی نداریم در این خصوص وارد گفتگو شویم لذا آمریکا تلاش می‌کند حضور منطقه‌ای سپاه را به مذاکرات هسته‌یی و برجام گره بزند که مورد پذیرش نیست. 
آمریکاییها می‌خواهند میان مسائل منطقه‌ای و سپاه پیوند ایجاد کنند.
وی در ادامه افزود: هم‌چنین باید اذعان کرد این تعلل به نوعی ایجاد مقدمه در راستای برگزاری مذاکرات بعدی نسبت به مسائل منطقه‌ای و نفوذ کشورمان است (سایت مجلس ارتجاع ۱۰ اردیبهشت). 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d152f9a5-efd7-4e6c-875c-75a8a3d7ada6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات