728 x 90

سی.ان.ان: آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا متعهد شد تا با اقدامات خصمانه رژیم ایران مقابله کند

آنتونی بلینکن
آنتونی بلینکن

سی.ان.ان گزارش داد: ساعاتی پس از این‌که رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران تأکید کرد توافق با رژیم ایران «حتمی نیست»، آنتونی بلینکن وزیر خارجه متعهد شد تا با اقدامات خصمانه رژیم ایران مقابله کند.

سی.ان.ان افزود: یکی از موضوعات باقی مانده در مذاکرات اتمی، حذف نام سپاه پاسداران از فهرست سازمانهای تروریستی خارجی است که یکی از خواسته‌های کلیدی رژیم ایران است. رابرت مالی گفت سپاه پاسداران «صرف‌نظر از این‌که چه اتفاقی» بیفتد هم‌چنان تحت تحریم باقی خواهد ماند.

کمال خرازی، مشاور ولی‌فقیه رژیم ایران، در اظهاراتی که به‌نظر می‌رسد مغایر با دیدگاه رابرت مالی درباره مذاکرات باشد، به سی.ان.ان گفت توافق قریب‌الوقوع است.

مالی هم‌چنین به سی.ان.ان گفت، در حال حاضر در خاورمیانه به سر می‌برد تا با شرکای منطقه‌ای از جمله عربستان، قطر و عمان درباره احیای توافق اتمی گفتگو کند. ـ (سایت سی.ان.ان ۷فروردین)

 

اسکات فرانکلین عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا نیز در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: سپاه پاسداران به‌طور کامل بازوی تروریستی رژیم ایران است. آنها در پشت همه نیروهای نیابتی آشوبگر در خاورمیانه قرار دارند. حزب‌الله در لبنان حماس در نوار غزه یا حوثیها در یمن تحت حمایت سپاه پاسداران هستند.

هفته گذشته ژنرال مک کنزی فرمانده فرماندهی مرکزی آمریکا در مورد سپاه پاسداران گفت آنها قلب تروریسم این رژیم هستند که سرانگشتانشان در همه جای اقتصاد ایران وجود دارد. بنابراین هر کاری که منجر به تقویت اقتصاد ایران شود به‌طور مستقیم به دست سپاه پاسداران می‌رسد.

اسکات فرانکلین افزود: تا زمانی که رژیم ایران به دخالت در فعالیت‌های تروریستی ادامه می‌دهد مانند کاری که الآن در چند جبهه در خاورمیانه انجام می‌دهد ما نمی‌توانیم به‌عنوان یک رژیم متمدن با آن برخورد کنیم

موضوع به این سادگی است. آنها یک رژیم یاغی هستند. مردم ایران شایسته رهبری بهتری هستند (سایت فاکس نیوز ۷فروردین).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9318a850-e677-4fff-94a1-0ed5dc4923a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات