728 x 90

رئیسی جلاد و تکرار دجالبازی خامنه‌ای به‌عنوان «میانجی بی‌تاب»

رئیسی جلاد
رئیسی جلاد

رئیسی جلاد در یک تجمع حکومتی که در میدان انقلاب تهران ترتیب داده شده بود با تکرار دجالبازی خامنه‌ای به‌عنوان «میانجی بی‌تاب» در جنگ و جنگ و افروزی مرگباری که می‌ترسد دودش به چشم رژیم برود، گفت: بدانید جریان مقاومت تاب‌آوری ندارد ملت‌های مسلمان تاب‌آوری ندارند و مراقب باشید خشم قطعی ملت‌های مسلمان قطعی خواهد بود.

رئیسی جلاد - تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۶مهر ۱۴۰۲:

ابراهیم رئیسی در سخنرانی در میدان انقلاب:

با انقلاب شکوهمند اسلامی جریان مبارزات مردم فلسطین شکل دیگری پیدا کرد جنگ سنگ تبدیل شد به جنگ باموشک

کسانی که امروز از رژیم صهیونیستی دارند حمایت می‌کنند رژیم آمریکا شما امروز شورای امنیت آمریکا را در سرزمینهای اشغالی می‌بینید. وزیر امور خارجه وزیر دفاع فرماندهی سنتکام رئیس‌جمهور آمریکا اینها در سرزمینهای اشغالی هستند. امروز مدیریت صحنه را آمریکایی‌ها به‌دست دارند، چرا چون بعد از این شکست بر رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی که بزرگ مجاهدان آقای سید حسن نصرالله حفظ الله تعالی اشاره کرد که از خانه عنکبوت اسراییل سست‌تر است.

حقیقت آن است که رژیم صهیونیستی با این شکستی که بر او وارد شد فرو ریخته اما آمریکایی‌ها آمدند به کمک، تجهیزات را از کشورهای منطقه دارند وارد فلسطین اشغالی می‌کنند. من به آمریکایی‌ها می‌گویم امروز شما در مقابل چشمان مردم منطقه دارید موشکها را از کشورهای منطقه وارد فلسطین اشغالی می‌کنید. دارید رژیم صهیونیستی را مسلح می‌کنید.

امروز علی‌رغم تلاش‌های شما برای قراردادها و برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی این حرکت سیاسی شما مواجه با شکست قطعی شده است دیگر موضوع عادی‌سازی رنگ خود را از دست داده است.

آنچه مردم ایران و امت اسلامی در جهان و آزادگان جهان انتظار دارند این است که هر چه سریع‌تر روابط سیاسی با رژیم صهیونیستی قطع شود سفرای رژیم صهیونیستی در کشورها اخراج شوند و سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی تعطیل شود.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی روز گذشته فرمودند اگر این اقدامات سریع برای قطع بمباران رفع محاصره نسبت به مردم مظلوم انجام نشود بدانید جریان مقاومت تاب‌آوری ندارد ملت‌های مسلمان تاب‌آوری ندارند و مراقب باشید خشم قطعی ملت‌های مسلمان قطعی خواهد بود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8dfc7b63-19c5-401c-a3b4-6a23cc1b7476"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات