728 x 90

رئیسی جلاد: ما به گستردگی همه داشته‌هایمان از طرف دشمن داریم تهدید می‌شویم

رئیسی جلاد
رئیسی جلاد

رئیسی جلاد در نشست مدیران دولتش:

دشمن تحول را تغییر را دگرگونی می‌گویند آنها دیگر دنبال حرفهای دیگر هستند

ما به گستردگی همه داشته‌هایمان از طرف دشمن داریم تهدید می‌شویم

در دنیا وقتی یک دولتی سر کار می‌آید بقیه تلاش می‌کنند موفق شود

نه این‌که با قلم زدن بی‌جا مردم را ناامید کرد

 

ما در اوایل سال گذشته مواجه شدیم با یک حمله سایبری به پمپ بنزینهای سراسر کشور

انحاء مختلف توطئه‌ها کردند برای این‌که این جدایی رو بین مردم دولت نظام بیندازند

امروز مسئولیت ما هم مسئولیت خطیری است برای مسائل اقتصادی

 

رئیسی جلاد ۷ فروردین ۱۴۰۲:

نگاهمان به انجام کارها نگاه ما می‌توانیم باشد نمیشه بودجه نیست اعتبار نیست مگر شده اگر می‌شد تا حالا انجام می‌دادند اینها نگاههای یاس آور است هم یاس در عامل ایجاد می‌کند.

آیه یاس خواندن ناامید کردن تزریق ناامیدی کردن به جامعه و اطرافیان درجا زدن اینها از گناهان نابخشودنی است.

رهبری تحول را دو نگاه گفتند یک نگاه دشمن که تحول را تغییر را دگرگونی می‌گویند آنها دیگر دنبال حرفهای دیگر هستند نگاهمان در سیاست نگاه متوازن باشد به غلط برخی می‌گویند که اینها گرایش به شرق پیدا کردند در مقابل آن نگاهی که قبلاً به غرب بود این نگاه، نگاه ناتمام و نگاه ناقصی است نگاه متوازن نگاه متوازن آن که ما تو دنیا فقط دلمان را خوش نکنیم به این‌که چند کشور هستند که اگر لبخند زدند با لبخند اونها اگر اخم کردند با اخم اونها وضعیت خودمان را رقم بزنیم.

تا جایی که شما شاهد بودید ما در اوایل سال گذشته مواجه شدیم با یک حمله سایبری به پمپ بنزینهای سراسر کشور چهل و هشت ساعت تمام پمپ‌بنزینهای کشور را از کار انداختند فکر می‌کردند در این قضیه بتواند این کار تبدیل بشه به یک بحران اجتماعی و گر بگیره این نارضایتی اما دیدند نه مردم با هوشیاری مقاومت کردند ایستادگی کردند دولت هم در میدان تلاش کرد وزارت نفت و همکارانشون پیگیری کردند مشکل حل شد.

انحاء مختلف توطئه‌ها کردند برای این‌که این جدایی رو بین مردم دولت نظام بیندازند اما موفق نشدند مردم آنها را ناکام گذاشتند در این میدان و خب امروز مسئولیت ما هم مسئولیت خطیری است برای مسائل اقتصادی.

در دنیا اینه که وقتی انتخابات می‌شه یک نفر مسئولیت داره یا دولتی میاد سر کار دیگران تلاش می‌کنند که اون موفق بشه اون بخش بتونه کارها رو انجام بده نه این‌که با قلم زدنهای بی‌جا با حرف زدنهای نادرست مردم را ناامید کرد توی دل مردم را خالی کرد ایجاد یأس کرد این‌که هنر نیست.

دشمن نمی‌خواهد ما تولید داشته باشیم نمی‌خواد ما پیشرفت داشته باشیم، او نمی‌خواهد، ما به گستردگی همه داشته‌هامون امروز از طرف دشمن داریم تهدید می‌شیم هر چی داریم داریم تهدید می‌شیم.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۷فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c304bf34-758a-417f-b6e3-03e09b8d6888"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات