728 x 90

دیدار و گفتگوی خانم مریم رجوی با سناتور تام تیلیس عضو ارشد کمیته‌های قضایی و بانکداری سنای آمریکا

دیدار و گفتگوی خانم مریم رجوی با سناتور تام تیلیس
دیدار و گفتگوی خانم مریم رجوی با سناتور تام تیلیس

سه‌شنبه ۴مهر خانم مریم رجوی با سناتور تام تیلیس عضو ارشد کمیته‌های قضایی و بانکداری سنای آمریکا و رئیس مشترک گروه‌های پارلمانی حقوق‌بشر و ناتو در سنای این کشور به‌صورت آنلاین دیدار و گفتگو کرد.
سناتور تیلیس ضمن تأکید بر حمایت خود از مجاهدین اشرف۳ و تأکید بر حقوق و آزادی‌های بنیادین آنها در چارچوب قوانین بین‌المللی گفت ما در سنا و مجلس نمایندگان آمریکا از اشرف حمایت می‌کنیم. اشرف یک مرکز الهام برای مردم و جوانان ایرانی است که خواهان یک جمهوری دموکراتیک هستند.
سناتور تام تیلیس از مدافعان حفاظت و حقوق مجاهدین در کمپ لیبرتی عراق و انتقال سالم و امن آنها به خارج از عراق بود.
سناتور تیلیس ضمن محکوم کردن سیاست مماشات و امتیاز دادن به رژیم آخوندها گفت یک سیاست درست در رابطه با ایران سیاست تغییر رژیم و حمایت از مردم ایران است که خواهان سرنگونی این رژیم هستند.
خانم رجوی با تشکر از حمایت و فعالیت‌های سناتور تام تیلیس در رابطه با مجاهدان اشرف گفت: رژیم به‌شدت از نقش الهام‌بخش اشرف برای مردم ایران وحشت دارد. بنابراین، به هر کاری دست می‌زند تا به مجاهدین در هر کجا که باشند، ضربه بزند و یا آنها را تحت فشار بگذارد و در زندگی روزمره هم اخلال کند. شیطان‌سازی و انبوه اطلاعات گمراه‌کننده علیه مجاهدین از طریق عوامل نفوذی حتی در ایالات متحده چیز پنهانی نیست. نقش مجاهدین نیز در مقاومت تاریخی مردم ایران و قیامهای پیاپی و آنچه رژیم خودش به آن اذعان می‌کند و از آن شکایت می‌کند قابل انکار نیست.
خانم رجوی افزود: قیام ۱۴۰۱ تردیدی باقی نگذاشت که مردم ایران خواستار تغییر رژیم هستند و به هیچ چیز کمتر از این راضی نمی‌شوند. وضعیت به آنچه قبل از اعتراضات شهریور ۱۴۰۱ بود باز نخواهد گشت. ما به مبارزه خود تا آزادی کشورمان ادامه خواهیم داد و مصمم هستیم باز هم هر بهایی را که لازم است برای رهایی مردم‌مان بپردازیم.
وی خاطرنشان کرد نه برای کسب قدرت، بلکه برای انتقال قدرت به مردم ایران مبارزه می‌کنیم. یک ایران دموکراتیک و غیر اتمی مبتنی بر جدایی دین از دولت که به جای صدور بنیادگرایی و تروریسم و جنگ‌افروزی با همسایگان‌اش در مسالمت و دوستی باشد، لازمه صلح و ثبات در خاورمیانه و جهان است.

برگرفته از سایت مریم رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db403cf3-c006-4b4c-95ba-351c0c4b0f97"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات