728 x 90

سوريه,

تلویزیون الجزیره: خروج اولین کاروان مجروحان از حلب + کلیپ

-

شلیک نظامیان اسد به اتوبوس حامل مجروحان سوری
شلیک نظامیان اسد به اتوبوس حامل مجروحان سوری
تلویزیون الجزیره 25آذر95 به‌نقل از اپوزیسیون سوریه خبر داد: اولین گروه از مجروحان حلب در مسیر راموسه با شلیک نظامیان اسد به اتوبوسهایشان روبه‌رو شدند.

در جریان تیراندازی تک تیراندازها به اتوبوس حامل مجروحان سوری، یک نفر کشته و 4نفر مجروح شدند ‎. یک منبع اپوریسیون سوریه گفت: نظامیان اسد با وجود تعهد روسها به توافق آتش‌بس ملتزم نیستند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه نیز گفت: شبه‌نظامیان شیعی مورد حمایت رژیم ایران به سوی غیرنظامیان حلب که در حال ترک منطقه تحت محاصره بودند شلیک کردند.

تلویزیون فرانسه24 خبر داد: توافق تخلیه حلب سوریه با خاموش شدن سلاحها به جریان افتاده است. گروه اولی که در مسیر خروج از حلب هستند 200نفر است که 50 مجروح و 150 زن و کودک را شامل می‌شود.

آسوشیتدپرس پیش از آن گفته بود: ارتش روسیه می‌گوید آماده بیرون کشیدن رزمندگان از حلب است. بیست اتوبوس و 10آمبولانس آماده حمل رزمندگان به ادلب هستند.

خبرگزاری فرانسه شب گذشته خبر داده بود: رؤسای جمهور ترکیه و روسیه در یک تماس تلفنی توافق کردند نقض آتش‌بس در حلب باید متوقف شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bbc09715-e1ff-4cbf-aad0-6db4b88b060e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات