728 x 90

دمیدن روحانی در جنگ گرگها: کارهای احمقانه مثل حمله به مراکز دیپلماتیک

آخوند روحانی
آخوند روحانی

با تشدید جنگ گرگها در رأس نظام در جریان مناظره‌های نمایش انتخابات، آخوند روحانی در حمله دیگری به باند غالب اقدامات آنها نظیر حمله به سفارت عربستان را احمقانه توصیف کرد و با تعریف و تمجید از برجام نا فرجام، به هوچی گری درباره مذکرات وین پرداخت.

آخوند روحانی ۲۰خرداد۱۴۰۰ گفت:

ما باید با همه کشورهایی که دوستدار ایران هستند باید با آنها در تعامل باشیم، مخصوصاً همسایگانمان با همسایگانمان باید در تماس نزدیک باشیم خدا نیامرزد آنهایی که نگذاشتند روابط بین ایران و برخی از همسایه‌ها به‌خوبی انجام بگیرد یک کارها های کودکانه و احمقانه انجام دادند به مراکز دیپلماتیک حمله کردند خب اگر نبود ما شرایط بهتری....

همین امروز در وین بین ایران و روسیه و چین یک همآهنگی و رایزنی تنگاتنگی وجود دارد برای این‌که از دوران تحریم ما عبور کنیم و همان‌طور که من بارها تأکید کردم این دولت یک بار تحریم را شکانده در سال۹۴ در سال۱۴۰۰ هم یک بار دیگر تحریم را خواهد شکاند این وظیفه ما هست این اراده ما هست این کار را ما خواهیم کرد شکاندن این تحریم در ۱۴۰۰ در قدم های آخر هست...

اکثر مسائلی که ما داشتیم حل و فصل شده چند تا مسأله هم باقی مانده آنها هم حل و فصل خواهد شد و انشاءالله تحریم شکسته خواهد شد...(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۰خرداد)

آخوند روحانی، در تصفیه حساب دیگری به‌خاطر حملات رئیسی به او در مناظره‌ها، رئیسی را به‌خاطر تخلف از پروتکلهای کرونا هدف قرار داد.

به‌دنبال سخنرانی رئیسی جلاد در اهواز در یک تجمع ترتیب‌ داده شده نمایشی و اعتراض گسترده نسبت به رعایت نشدن فاصله اجتماعی، آخوند روحانی به رحمانی فضلی وزیر کشور خود دستور داد که درباره برگزاری تجمعات به‌طور قاطع برخورد کند....

سایت روحانی خبر داد: روحانی در جلسه رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد مقابله با کرونا پس از گزارش کمیته بهداشت به قرارگاه عملیاتی دستور داد با توجه به استقرار این قرارگاه در وزارت کشور و برعهده داشتن مسئولیت اجرای انتخابات از سوی وزیر کشور، با جدیت و قاطعیت هر چه تمامتر نسبت به ارائه هشدارها و اخطارهای لازم اقدام فوری را انجام داده و با نامزدهای متخلف برخورد قاطع و جدی صورت گیرد و اقدامات انجام شده اطلاع‌رسانی شود. (سایت روحانی ۲۰خرداد)

در همین حال، به‌دنبال اعتراضات گسترده به‌خاطر رعایت نکردن پروتکلهای کرونا، رئیسی مجبور شد سفر خود به شیراز و استان فارس را لغو کند. (خبرگزاری فارس ۲۰خرداد)

پیش از این خبرگزاری رسمی رژیم گزارش داد، در سخنرانی رئیسی رعایت نشدن فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم رعایت پروتکل بهداشتی بسیار نمایان بود... آب آشامیدنی در گرمای هوای اهواز برای جمعیت نبود این در حالی است که حال عمومی تعدادی از افراد حاضر در ورزشگاه بد شد. (خبرگزاری ایرنا رژیم ۲۰خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41cbb0bf-8657-4dbe-b703-aaa4802647a9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات